Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wachten op opvolger 50D of niet.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: wachten op opvolger 50D of niet.

    Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
    Voor mij is opvolger van de 50D eigenlijk eerder de 7D.
    Want zou de 60D meer dan de 50D moeten hebben en minder dan de 7D om verkoop te zijn en goedkoper dan die 7D?
    Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
    Ik dacht dat de EOS 7D de eigenlijke opvolger was van de 50D
    Oorspronkelijk geplaatst door Andyvy Bekijk bericht
    Ik denk ook dat de 7D de opvolger is van de 50D... Geen enkel idee hoe de 60D eruit zou moeten zien om te verschillen van die twee...
    7D is het kleine broertje van de 1D en een wereld van verschil met de 50D.
    Geen conclusies trekken uit het lezen van boekjes of reviews op het net, enkel uit ondervinding kun je zeggen dat de 7D een héél ander toestel is dan de 50D.
    Wat de 60D meer zou moeten hebben dan de 50D zou ik ook niet weten, misschien videomogelijkheden en iets meer AF punten ?


    Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
    Waarom zou de AF van de 7D beter zijn dan die van de 50D ??????
    AF is toch AF zou ik denken.... of niet ??
    Toch ook maar even beide toestellen naast elkaar testen alvorens je zoiets hier neerpent !!


    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #17
      Re: wachten op opvolger 50D of niet.

      Ik heb de 50D. Destijds nog 1200 euro's voor betaald en nog geen seconde spijt van gehad.
      De 7D zal wel een verbetering zijn. Dat zal een eventuele nieuwe 60D ook wel zijn. En in de
      toekomst de 70D. En zo zullen we wel bezig blijven. Waar het om gaat is of het toestel aan
      je eisen van dit moment voldoet. Zo niet, dan de 7D. Zo wel, koop hem dan maar, je zult
      er veel plezier aan beleven want een goede machine.

      Comment

      Working...
      X