Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D40x / d50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D40x / d50

Oorspronkelijk geplaatst door Gorik86 Bekijk bericht
    en de oude lenzen zijn niet meteen slechter dan de nieuwe ?
    niet meteen...

je hebt gewoon een ruimere keus...

85mm 1.4 en 1.8 of 50mm 1.8 zijn niet verkrijgbaar vandaag op AF-s
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

nikon d50 met de 2 kitlenzen
      AF-S DX Zoom Nikkor 55-200mm f/4-5.6 G ED
      AF-S DX Zoom Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6 G ED

375€, teveel of juiste prijs?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aradilon Bekijk bericht
        Ga je het 2de hans kopen?
        Ik ben niet te koop..
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

nikon d50 met de 2 kitlenzen
          AF-S DX Zoom Nikkor 55-200mm f/4-5.6 G ED
          AF-S DX Zoom Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6 G ED

375€, teveel of juiste prijs?
          mmm.... 't zijn niet direct de lenzen die ik zou kopen... prefereer een 18-70mm...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

was deze tegengekomen op tweedehands site, even hier de aangeboden sectie bekijken

Comment

Met de voorgestelde lenskeuze is een D40x prima, een D60 of D3000 ook.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

Comment

Ik ben zo wat aan het rondkijken naar lenzen

OF de kitlenzen maar de telelens is dan minder op de 200mm heb ik gelezen.
                OF de 18-70 f/3.5-4.5 samen met 70-300. De 70-300 is een goeie lens maar je mag ook niet tot 300mm waarschijnlijk ?
                OF de 18-135 f/3.5-5.6 maar dan is er als telelens niet echt één die erbij gaat, bv 100-300 wat nikon blijkbaar niet heeft, enkel sigma maar deze is dan iets te duur voor mij.
                OF Een 18-200, heb ik ook naar gekeken maar laten vallen omwille van toch niet zo goede prestaties.

Dan zal het waarschijnlijk de 2e optie worden, of heeft er iemand beter voorstellen ?

Comment

Ik ben zo wat aan het rondkijken naar lenzen

OF de kitlenzen maar de telelens is dan minder op de 200mm heb ik gelezen.
                  OF de 18-70 f/3.5-4.5 samen met 70-300. De 70-300 is een goeie lens maar je mag ook niet tot 300mm waarschijnlijk ?
                  OF de 18-135 f/3.5-5.6 maar dan is er als telelens niet echt één die erbij gaat, bv 100-300 wat nikon blijkbaar niet heeft, enkel sigma maar deze is dan iets te duur voor mij.
                  OF Een 18-200, heb ik ook naar gekeken maar laten vallen omwille van toch niet zo goede prestaties.

Dan zal het waarschijnlijk de 2e optie worden, of heeft er iemand beter voorstellen ?
                  ik heb die D50 voor m'n vrouw gekocht... D50 + 18-70mm + 70-300mm
                  Die 70-300mm zet ze er nooit op...

je kan altijd met één lens starten en zien wat je verder mist... als je al iets mist...

Comment

Ik denk wel dat ik ze beide zal gebruiken. Ik heb reeds met nikon d40 gewerkt samen met de kitlenzen en werk met beide evenveel.
                    De d40 is niet van mij, daarom de aankoop v d50.

Comment

Working...
                    X