Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 550D aangeschaft

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: EOS 550D aangeschaft

Ik wil alle BD-ers die de 550D gekocht hebben feliciteren met hun prachtige aanwinst Veel plezier ermee hoor!! En laat af en toe eens wat van dat moois zien

Comment

Re: EOS 550D aangeschaft

Cubalistic, dan neem je toch gewoon een andere lens? Op internet lees je over de 18-135 goede en slechte reviews, na deze grondig te hebben doorgenomen leek het mij een goede lens voor die prijs en nu ik ze heb gebruikt ben ik daar nog steeds van overtuigd.

Wat betreft het vasthouden: Het is natuurlijk geen 7d (laat staan een pro model), maar ik heb vrij grote handen en het lukt mij prima. Ik denk dat dit voor veel mensen een drogreden is om een andere te verbergen: Ze willen vooral een professioneel uitziende camera (ps: ik behoorde ook tot die groep). Eénmaal ik er mij echter had bij neergelegd dat ik nog geen pro ben, was voor mij was de keuze tussen de 7d en de 550d snel gemaakt. Ik vind het prijsverschil (x2) moeilijk te rechtvaardigen door de betere body en de twee processoren. Maar soit, als ik het geld zou hebben zou ik ook voor de 7d (met EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM) kiezn.

En cubalistic, volgens mij blijf je beter bij Nikon ... dan zal ik bij Canon blijven

Comment

Working...
      X