Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 550D aangeschaft

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: EOS 550D aangeschaft

Oorspronkelijk geplaatst door temporus007 Bekijk bericht
    • Maar 3.7 fps, voor sportfotografen zal dit waarschijnlijk wat te traag zijn. 50D is mooi alternatief maar geen video (Ik vind het persoonlijk wel leuk om soms een kort filmpje te maken. Het zegt soms toch iets meer als een foto, alhoewel velen beweren dat dit niets waart is)

Je schiet bijna 4 foto's per seconde.....wat denk je dan nog aan aktiemomenten te missen Ik snap dat toch niet hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Je schiet bijna 4 foto's per seconde.....wat denk je dan nog aan aktiemomenten te missen Ik snap dat toch niet hoor.
      Never mind

Comment

Never mind what?

Comment

Never mind what?
          Laat ze toch ...

Comment

Dat is behoorlijk flauw. Zeg dan gewoon helemaal niets.

Comment

Dat is behoorlijk flauw. Zeg dan gewoon helemaal niets.
              Sorry, zal het nooit meer doen

Comment

Daarom heb ik de 50D aangekocht omdat deze 6,3 foto's per sec. aankan ,
                had vroeger de 450D die kon maar 3,5 foto's per seconde,so what , nevermind , en ja je kan nog iets missen als je er maar 3a4 aankan,zeker als je sport-fotografie beoefent.
                Ik weet niet waarom je zo komt uitgevlogen tegen die gasten,volgens mij bedoelden ze het goed
                Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Nog zo'n type met lange tenen Wat een argwaan.
                  Haal diep ademen RELAX.
                  Het enige wat ik aangeef is dat ik niet begrijp waar die 3 fps extra nuttig voor kunnen zijn, aangezien je al bijna 4 fps hebt. 4 beelden per seconde....dat is me nogal wat. Ik zou graag begrijpen waarom dat voor sportfoto's tekort zou zijn. (ik leer namelijk graag)

Comment

Wat!!een argwaan met lange tenen dont worry ben relaxed
                    elk zijn hobby
                    Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

23 reacties en nog géén voorbeeld beelden.

Ik zou graag een paar beelden willen zien, liefst vergelijkingenen met andere camera modellen.

groeten,

Helen
                      vriendelijke groeten, Helen
                      Updated WWW.HELENICA.NL
                      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Zit alles in de doos als je bij topfoto besteld of is het alleen de camera?

Comment

Gewoon zoals je bij andere online winkels koopt. Alles zit erbij, batterij, lader, boekjes, software noem maar op.

Comment

@ Monica: 3.7 fps is inderdaad al heel wat, zeker als je actiefoto's van je kruipende peuter wilt vastleggen. Met sportfotografie bedoel ik echter bijvoorbeeld racewagens of paardenkoers. Dan kan je echt wel 6fps gebruiken (probeer maar).

(Op de daaropvolgende 10 reacties ga ik niet reageren )

@ Carlo V: De 18-135 Is volgens mij een goede amateur lens. Is natuurlijk geen Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM of zo (eerst nog wat sparen), maar volgens mij een goede alround lens met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
                            Ter info: In vergelijking met de Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS heb je veel minder last van "lens creap" (ken het nederlandse woord niet), waardoor je ook geen lock (nodig) hebt. De 18-200 moet je echt blokeren als je ze niet gebruikt, anders heb je kans dat ze onder haar gewicht helemaal uitschuift.

Comment

Gewoon zoals je bij andere online winkels koopt. Alles zit erbij, batterij, lader, boekjes, software noem maar op.
                              bedankt.

Comment

De 18-135 Is volgens mij een goede amateur lens.
                                Wel en dat is nu net voor mij het twijfelgeval. Ik gebruik vaak de 18-105VR van Nikon op mijn D90 omdat die licht is, een ideaal bereik heeft en prijs/kwaliteit heel goed is. Als ik dan de reviews van de 18-135 lees, nee dan ben ik niet overtuigd. De reden waarom ik de 550D eens wil proberen is voornamelijk de goede filmfunctie maar de 18-135 lens kan me niet overtuigen...en ook het vasthouden van de 550D, daar zou ik serieus aan moeten wennen (als het ooit zou lukken)

Comment

Working...
                                X