Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon d700 vs d3s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nikon d700 vs d3s

    hallo zit te twijfelen tussen een d700 en de d3s body is voornamlijk voor sport fotografie graag julie mening

    mvg stijn
    nikon d700 - nikon 14-24mm2.8 -nikon24-70mm2.8 -nikon 70-200vrII mm2.8 -sigma50mm1.4 en nikon sb900

  • #2
    Re: nikon d700 vs d3s

    Wat is de reden van je twijfel? Als ik het geld er voor (over) had, zou ik het wel weten.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: nikon d700 vs d3s

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Wat is de reden van je twijfel? Als ik het geld er voor (over) had, zou ik het wel weten.
      Ik ook. De D700.
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

      http://supermasj.zenfolio.com

      Comment


      • #4
        Re: nikon d700 vs d3s

        en de snelheid van de d700 is die ongeveer even snel

        mvg stijn
        nikon d700 - nikon 14-24mm2.8 -nikon24-70mm2.8 -nikon 70-200vrII mm2.8 -sigma50mm1.4 en nikon sb900

        Comment


        • #5
          Re: nikon d700 vs d3s

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          wat is de reden van je twijfel? Als ik het geld er voor (over) had, zou ik het wel weten.
          +1

          Comment


          • #6
            Re: nikon d700 vs d3s

            d3s nog betere iso performance en een groter zoeker en dubbele memory card slots.

            Comment


            • #7
              Re: nikon d700 vs d3s

              Oorspronkelijk geplaatst door aradilon Bekijk bericht
              d3s nog betere iso performance en een groter zoeker en dubbele memory card slots.
              Dubbele slots heeft de D3 ook hoor,en volgens mij is de zoeker dezelfde

              Comment


              • #8
                Re: nikon d700 vs d3s

                Het gaat hier tussen de D3s en D700 en niet de D3 en de grote verschillen zijn:

                D700
                -Geen 2 CF kaart slots
                -Trager
                -95% viewfinder in plaats van 100% op de D3s
                -Ietsje mindere iso performance (D3s is de beste camera in high-iso)
                -Geen video (en de video in de D3s is redelijk goed, mic input, autofocus)


                Maar natuurlijk is de D700 goedkoper (dan heb je geld voor wat lenzen), kleiner en dus iets handiger.
                Maar als ik echt het geld had zou ik de D3s kopen.

                Comment


                • #9
                  Re: nikon d700 vs d3s

                  D700! ni twijfelen
                  D700

                  Comment


                  • #10
                    Re: nikon d700 vs d3s

                    De D3S heeft alles wat de D700 heeft ..... en nog veel meer, is dat het prijsverschil waard? Dat is iets wat je voor jezelf moet uitmaken. Ik zou het wel weten als de prijs geen rol speelt, ik werk nu met een gewone D3 maar ik moest ik centen op overschot hebben, kocht ik me direct de D3S. De D3/D3S is zeker een stapje hoger dan de D700.... of je dan betere foto's gaat maken is natuurlijk een andere zaak
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: nikon d700 vs d3s

                      Voor sport vind ik de d3 en d3s geschikter wegens de hierboven al genoemde factoren.
                      Misschien is een goede gebruikte D3 een goede tussenoplossing?
                      Last edited by Spanjaart; 9 maart 2010, 17:32.
                      Sony en Olympus
                      Fotoseries

                      Comment


                      • #12
                        Re: nikon d700 vs d3s

                        Ik gebruik zelf een D3 en doe de laatste tijd nog al veel ijshockey.
                        De D3S heeft zeker een stapje voor op D3 en D700 (omdat hij beter is met hogere iso's)

                        Als geld geen probleem is : D3S
                        Anders zou ik opteren voor een D700 + grip (zodat je dezelfde FPS hebt als een D3)
                        Als je er een 16GB (of meer) CF in steekt heb je geen dubbel CF-slot nodig
                        BD0497BE : Nikon body + glas
                        www.RudyVerrijt.info

                        Comment


                        • #13
                          Re: nikon d700 vs d3s

                          Oorspronkelijk geplaatst door stijn van nunen Bekijk bericht
                          en de snelheid van de d700 is die ongeveer even snel
                          Dat kun je toch gewoon opzoeken bij de specs.
                          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                          Comment


                          • #14
                            Re: nikon d700 vs d3s

                            Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                            Als je er een 16GB (of meer) CF in steekt heb je geen dubbel CF-slot nodig
                            Volgens mij is dat dubbele slot voor de veiligheid en niet voor capaciteit.
                            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                            Comment


                            • #15
                              Re: nikon d700 vs d3s

                              Het mechanisme van de D3 is sneller, in crop mode haal je ook nog 11 beelden per seconde.
                              Sony en Olympus
                              Fotoseries

                              Comment

                              Working...
                              X