Hallo
Probleem met Canon 40D van pas 2 jaar oud.
Ik gebruik zelden of nooit de instellingen op de achterkant van de 40D.
de foto's worden geladen met de pc en daar ook van het kaartje gewist.
Alles werkt perfect, maar als ik op de menu knop druk, dan heeft het scherm kuren.
bv. ik wil iets instellen, zeg maar het 5 de icoon, (toestel na 4 min. uitschakelen,) en druk dan op de midden knop, gebeurt er niets, of hij wacht even en springt dan op iets anders..(net alsof het menu in de war is)
Concreet kan ik dus eigenlijk bijna niets meer behoorlijk instellen met het menu.
Zoals de kaart formateren, ik heb zeker 10 x geprobeerd voor het lukte.
In heb al eens de fabrieksinstellingen teruggezet, en batterij eruit, maar geen hulp.
Mijn vraag.
Is er iemand die weet wat er mis gaat.
Is natuurlijk geen onoverkomelijk probleem, want alles om foto's te maken werkt verder perfect.
Maar een AEB instellen gaat nu wel lang duren.
De Camera heeft wel een tijd stilgelegen wegens ziekte, maar dit kan toch niet de oorzaak zijn dacht ik.
Probleem met Canon 40D van pas 2 jaar oud.
Ik gebruik zelden of nooit de instellingen op de achterkant van de 40D.
de foto's worden geladen met de pc en daar ook van het kaartje gewist.
Alles werkt perfect, maar als ik op de menu knop druk, dan heeft het scherm kuren.
bv. ik wil iets instellen, zeg maar het 5 de icoon, (toestel na 4 min. uitschakelen,) en druk dan op de midden knop, gebeurt er niets, of hij wacht even en springt dan op iets anders..(net alsof het menu in de war is)
Concreet kan ik dus eigenlijk bijna niets meer behoorlijk instellen met het menu.
Zoals de kaart formateren, ik heb zeker 10 x geprobeerd voor het lukte.
In heb al eens de fabrieksinstellingen teruggezet, en batterij eruit, maar geen hulp.
Mijn vraag.
Is er iemand die weet wat er mis gaat.
Is natuurlijk geen onoverkomelijk probleem, want alles om foto's te maken werkt verder perfect.
Maar een AEB instellen gaat nu wel lang duren.
De Camera heeft wel een tijd stilgelegen wegens ziekte, maar dit kan toch niet de oorzaak zijn dacht ik.
Comment