Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D700 of Canon 5D mark II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Nikon D700 of Canon D5 mark II

    Alvast gefeliciteerd met je aankoop.
    Als naslagwerk voor toekomstige kopers kan dit topic wel tellen
    Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

    Comment


    • #62
      Re: Nikon D700 of Canon D5 mark II

      Is ook de beste keuze denk ik, aangezien die twee dicht bij elkaar liggen op details na...

      Enne: voor de fotozaak...
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #63
        Re: Nikon D700 of Canon D5 mark II

        Oorspronkelijk geplaatst door LeiV Bekijk bericht
        Ik ben zojuist terug van de fotospeciaalzaak, heb beide toestellen een dag mogen proberen. Het zijn allebei knappe staaltjes techniek en elektronica.

        Maar de Nikon is mij heel vertrouwd, dus blijven we bij het oude.

        Bedankt allemaal voor de goede raad
        Goede service zeg!
        Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!

        Comment


        • #64
          Re: Nikon D700 of Canon D5 mark II

          Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          Goede service zeg!
          die goede man doet nog wel meer voor zijn goede en trouwe klanten.
          leent zelfs zijn eigen objectieven uit, als het moed. een uitspraak van hem, sommige van mijn eigen objectieven hebben meer van de wereld gezien dan ik"

          Comment


          • #65
            Re: Nikon D700 of Canon D5 mark II

            Als je idd al lenzen hebt van Nikon, ga verder met nikon. Qau verschil in kwaliteit tussen de toestellen is te verwaarlozen, de lenzen zijn belangrijk. Film optie in D5 canon, tja. Wat wil je doen, fotograaf of videograaf. Ik ben videograaf en op mijn sony Hd videocam zit ook een foto functie op. even nutteloos als film met een fototoestel volgens mij (als je iets goed wilt doen) Filmen en foto nemen is totaal een andere wereld. Je koopt toch ook geen mini cooper om een aanhangwagen te trekken van 1 Ton. Of een zware jeep om in stad boodschappen te doen. Ach ja er zijn zo mensen. Draai of keer het, met goed gereedschap, maak je goed werk. Met foto toestel, neem er foto's mee, met videocamera, film daarmee, niet anders om. Dit wilde ik even kwijt.
            Verder wens ik jullie veel foto genot :-)

            Comment

            Working...
            X