Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ja .. bij nader inzien ... "zonet bestigd off record" maar je weet niet over wat het gaat wat bevestigt wordt ... dat lijkt mij een bijzonder betrouwbare en goed ingelichte bron .. net zoals die die de lancering van nieuwe toestellen op 10/2 voor Canon aankondigde
Er is wel een campagne lopend met postkaarten maar dat gaat waarschijnlijk over de nieuwe coolpix s8000.
En er is ook al een persconferentie gepland op woensdag. Het kan zijn dat de opvolger van de D700 eraan komt maar ik denk eerder dat dit gaat zijn volgend jaar september (photokina), maar wie weet he alles kan.
Ja ik ben ook benieuwd het kan zeer goed waar zijn (zie de postkaarten) maar ook evengoed gaan over de nieuwe s8000. Maar wat natuurlijk ook mogelijk is is een spiegelloze dslr a la 4/3 camera's zoals de Panasonic GF1/GH1 of de Olympus e-p1, het is zeer waarschijnlijk dat zoiets komt aangezien Nikon een paar maand geleden een patent heeft aangevraagd die eruit ziet als een 4/3's camera.
Woensdag kwam er al een persconferentie van Nikon in Engeland maar eerst was gedacht dat dit gewoon ging om hun nieuwe coolpixjes nog eens te beschrijven.
nog straffer; ikheb vernomen dat geen enkele camera die nu verkocht word nog in de winkel zal verkrijgbaar zijn,volgensmijn bronnen gaan ze die allemaal vervangen door andere nieuwe toestellen....
Ja, zonet bevestigd (doch off record), Nikons nieuwe modellen worden komende week op de markt gegooid.
Ben benieuwd wat voor lekkers we gaan voorgeschoteld krijgen.
oa. D900
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ja, zonet bevestigd (doch off record), Nikons nieuwe modellen worden komende week op de markt gegooid.
Ben benieuwd wat voor lekkers we gaan voorgeschoteld krijgen.
Niets van, Nikon wordt volgende week overgenomen door Olympus, reden, Nikon en Canon hebben een oninhaalbare achterstand opgelopen Vraag het maar eens aan Puerte.
olympus wijst de weg, samen met panasonic voor het micro 4/3 systeem, samsung zit hen op de hielen, en de andere (Nikon, Canon, Pentax, Sony,...)lopen hun achterna.
Zonet gelezen ..euuch ergens: er komt een low-budget D7000 uit.
Half de prijs van de D700 maar om het goedkoop te houden met een sensor van Canon erin.
Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
Comment