Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginners Camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beginners Camera

Hallo allemaal.
    Ik ben een echte beginner,ofschoon ik al een tijdje een Canon powershot G7 heb.
    Om eerlijk te zijn heb ik hem niet veel gebruikt,ongeveer 1000 clicks.
    Binnenkort ga ik een kleine cursus digitalefotografie doen.
    Nou had ik graag geweten of de Nikon D60 met kitlens 18-55 dx vr een goede keus is om mee te beginnen?
    Ik kan de Nikon van een fam-lid overnemen ,de Nikon is nog in nieuwstaat en er zit noch ongeveer 6 maanden garantie op.
    groetjes Gisela
    Last edited by gisela; 24 februari 2010, 13:13.

Re: Beginners Camera

Die zal zeker en vast volstaan.
    Onlangs heeft hier iemand nagenoeg dezelfde vraag gesteld en die beschikte over een D40.
    De basis van fotografie is en blijft overal hetzelfde.
    Sluitertijd, diafragma, iso.. bestaat al 100 jaar en zal zeker nog 100 jaar blijven bestaan (hoop ik )

Ik volg ook sinds Januari een cursus basis-fotografie in de avondschool. Daar hebben 3 mensen een D60, nog niemand horen klagen dat ze iets niet konden.
    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Onderschat ook die Canon G7 niet.
      Zodra je zelf de instellingen kan bepalen (ISO, diaphragma, sluitertijd) kan je leercurve beginnen. Het nadien toepassen op een spiegelreflex is een kleine stap.

Comment

perfect om mee te starten.
        Nog perfecter als je hem niet nieuw moet kopen!
        Canon 30D | rugzak met een range van 10 tot 300mm | Speedlite 430EX

Comment

Van een familielid en nog garantie. Dus krijg je hem zowat in de schoot geworpen. Doen
          dus. Op school zal er met van alles en nog wat foto's worden getrokken. Met die Nikon zal
          het alvast loslopen. Fijn toestel.

Comment

Working...
          X