Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help :-(

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Help :-(

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een canon Powershot SX200 IS, sedert 2 maanden. De camera zal waarschijnlijk niet zo wauw zijn t.o.v. de meeste van jullie, maar ik trek er aardige foto's mee. Ik heb hem speciaal gekocht omdat ik 4,5 maand in Suriname verblijf. Ik ben er nu zo'n 2 weken en gisteren heb ik in een onverwachte stortbui een druppel IN mijn lens gekregen. Ik heb er weinig/niets aan gedaan voorlopig, gewoon wat laten drogen! De gewone stand werkt nog heel goed, maar eens ik mijn zoom wil gebruiken of de (super-) macro wil gebruiken wordt het beeld wazig. :s
    Ik voel me echt ***, ik ben hier verschillende camerawinkels binnen gegaan, ze zeggen 'in de zon leggen'. Maar echt nat is het niet meer vermoed ik? Anders ga ik het binnenwerk overhitten... Hebben jullie raad? :s Alvast bedankt...

Hartelijk bedankt!!!

Michiel

Re: Help :-(

Wat je altijd eens kan proberen is een zak silica-gel-korrels gaan halen, jouw toestel met die korrels in een tupperware doos of plastiekzak steken, goed afsluiten, en een dag laten drogen.
    flickr

Comment

Re: Help :-(

Dat kan wel even duren voor het vocht eruit is, ik heb het met een compactje gehad. Duurde 3 dagen voor hij weer 100% functioneerde. Ik zou hem ook voorlopig op een warm plekje wegleggen.

Comment

Working...
      X