Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fz50 of fz38

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fz50 of fz38

veel vragen heb ik niet , enkel deze
    de fz50 van pana of de fz 38

ben vroeger in het bezit geweest van een fz50 en vond het een pracht van een toestel, nu wil ik mij een nieuwe aanschaffen , maar vraag mij af blijven bij de fz50 of overgaan naar de fz38
    Panasonic FZ 150

Re: fz50 of fz38

Volgens mij kun je de FZ50 niet meer nieuw in de winkel krijgen........
    [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

Comment

ach
      wist dit niet,
      is dit toestel dan al zo verouderd tegenover bijv de fz38
      Panasonic FZ 150

Comment

Je kan hem inderdaad niet meer nieuw kopen, maar ik heb er wel een liggen die ik niet meer gebruik, in piekfijne staat. Hij staat in aangeboden maar je kan me ook een bericht sturen.

De grote voordelen van de FZ50 vond ik vooral de zoomring ipv zoomen met knopjes, het kantelbare lcd-scherm, en de lichtsterke lens (2.8)

Groeten,
        Jurgen
        Nikon D5000 - AF-S 18-105 - AF-S 70-300 | SonyEricsson W890i

Comment

Hey,

Sinds een kleine week de FZ38. Moet zeggen een juiste beslissing.
          Heb het me nog geen seconde beklaagt.

grt

Comment

Ongeveer 1 week heb ik fz38. Geweldig apparaat, krijg je geen spijt van. Er zitten ontelbare mogelijkheden op: helemaal op de automaat, zelf diafragma, sluitertijd of beide instellen, macro, instelbare felheid van de flitser, filmen in hd ready, stereo microfoon, ois, enz, enz.
            Ik zou het bijna vergeten te melden, maar de foto's zijn helder, hebben natuurlijke kleuren en zijn haarscherp.

Comment

Als je de manuele zoekring belangrijk vond bij de FZ50, dan zou ik niet twijfelen.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
              X