Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Er komt een cash back actie heb ik vorige week bij Grobet vernomen. Hoe hoog en voor welke toestellen wisten ze nog niet, wel dat het vanaf midden maart ingaat. Dus nog even wachten.
ja, het komt waarschijnlijk eraan...bij Studio73 is de D700 net 100 euro opgeslagen en de combo D700 + 24-70mm 200 euro. Ik vermoed dat we het aankomende "voordeel" al kennen...
ja, het komt waarschijnlijk eraan...bij Studio73 is de D700 net 100 euro opgeslagen en de combo D700 + 24-70mm 200 euro. Ik vermoed dat we het aankomende "voordeel" al kennen...
Ja, dat was me dus ook al opgevallen. Ik ben al verschillende maanden de prijsevolutie van de D700 aan het volgen en nu blijkt die ineens te stijgen . Hopelijk zakt die weer na de "promotie" want tegen eind dit jaar plan ik er eentje te halen.
Maffia praktijken als je het mij vraagt.
Ik hoorde dat er geen specifieke cashbacks meer zullen zijn, maar dat je vanaf een bepaald bedrag (€1500) 10% cashback krijgt? En het zou idd maar 60 dagen meer zijn...
Toen ik twee jaar geleden mijn D3 kocht, kreeg je bij Nikon directe korting, zonder al dat cashback gedoe hopelijk wordt het ditmaal terug een soortgelijke actie.
Comment