Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

90 dagen Nikon promotie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 90 dagen Nikon promotie

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
    Op wat baseer jij je?

Bijna alle winkels verkopen via internet, daarmee zijn het geen goede vakhandel of wa?
    Verkopen via internet heeft voordeel dat ze meer klanten kunnen bereiken, het is enkel hoe goed ze hun klanten via die weg behandelen.

Het gaat niet om Nikon Speciaalzaken die een Internetsite hebben. Maar om Internetwinkels die uitsluitend een internetsite hebben en de Nikon artikelelen onder de geadviseerde prijzen aanbieden.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
      Het gaat niet om Nikon Speciaalzaken die een Internetsite hebben. Maar om Internetwinkels die uitsluitend een internetsite hebben en de Nikon artikelelen onder de geadviseerde prijzen aanbieden.
      Een adviesprijs is geen verplichting om aan die prijs te verkopen hé.
      Adviesprijs = Richtprijs
      ad·vies·prijs de; m -prijzen door de fabrikant of importeur aanbevolen winkelprijs.
      Dus aanbevolen is geen verplichting, wil een verkoper onder die adviesprijs gaan is dat zijn goed recht, of de fabrikant daar tevreden mee is das een andere zaak(niet de onze).
      Als een zaak enkel via internet verkoopt is dat dus een slechte zaak omdat die onder de adviesprijs verkoop en een speciaalzaak die ook onder de adviesprijs verkoopt niet?
      Never resist temptation or it could go away...
      Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Euh, jongens... ooit van topfoto.nu gehoord? En de daarmee gerelateerde eigenaar van die zaak... beter gekend als Otto Knap?!?

Hij mag hier geen reclame maken voor zijn eigen zaak Ge moet hem dus niet afschilderen als iemand die er niets van weet. Ik denk dat zijn post dan ook een beetje ironisch bedoeld was.

Hore wie horen wil... of was het nu verstaan wie verstaan wil?

Comment

Bij Art&Craft is de D3s sinds gisteren ook 200€ duurder geworden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Bijna alle winkels zijn duurder geworden is mij opgevallen...

Comment

Ze zeggen 'geduld is een schoone deugd'. Maar deze keer is dit zeker niet waar! Ik had beter mijn toestel aangekocht vóór de Nikon dagen
              Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

Comment

Ik ben het beu van wachten. Heb mijnen D700 bij foka besteld.
                Nikon D850 / D700 / D70 /nikor 50 1.4 AFS/ nikor 24-70 2.8/ nikon 80-200 2.8 /Nikor 70-200 2.8 VR II / nikkor 18-70 3.5-4.5/ SB 900

Comment

Ik heb men D90 besteld omdat ik daarmee toch niet boven de 1500 euro geraak en niet wil dat ie toch nog duurder wordt. Als er toch een andere actie komt en ik er wel voordeel op heb vervalt men bestelling gwn als ik na 21 dagen niet betaald heb... Dus ik heb sowieso de niet-verhoogde prijs van voor de actie, en het kan alleen maar beter worden...
                  D90 + MB D80 + SB-900
                  Nikkor 17-55mm 2.8G + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 VR + Nikkor 50mm 1.8D AF

Comment

Vorige donderdag nog gaan afhalen aan 4199
                    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                      Vorige donderdag nog gaan afhalen aan 4199
                      Proficiat Hubert, heb je je D3 vervangen door een D3s ?

Comment

Proficiat Hubert, heb je je D3 vervangen door een D3s ?
                        Neen, ik hou ze voorlopig beide nog.(Samen met een D300, die samen met de 18-200 goed is voor op reis of een uitstap)
                        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Vandaag staat de publiciteit ivb met Nikon aktie o.a in Knack.

Comment

Groot nieuws!!! Vrijdag starten ze bij Nikon met “De 60 dagen van Nikon”. Dit is een grootschalige promotiecampagne die nog loopt tot en met 15 mei 2010. Het is geen klassieke cashback …

Comment

Aha, D3s is dus 200€ duurder geworden, maar je krijgt er een directe korting van 400€, is dus toch nog 200€ korting.
                              En koop je er een Nikon prulletje bij van één euro, zit je in de volgende schijf, dan krijg je 450€ korting
                              Last edited by Guest42; 11 maart 2010, 07:15.

Comment

Nu moeten we toch eens eerlijk blijven hé ! De kortingen beginnen pas vanaf 1500€, goed voor al diegenen die zwaar en dik materiaal nodig hebben maar hoeveel procent van de totale verkoop zou dit uitmaken ?
                                Kortom gezegd , ik zou me willen een D300s aanschaffen maar kan dus fluiten naar enige korting
                                Er zal dus voor mij niks anders op zitten dan nog een beetje te wachten tot ze met de D300den naar onze kop smijten zeker

In verband daarmee zou ik hier even terzijde nog vlug een vraagje willen stellen .
                                Weet iemand nog aan hoeveel geld de laatste D200 de deur uit gegaan zijn ? Kwestie van enig idee te hebben hoever de D300s nog kan zakken .

Erwin
                                Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                                http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Working...
                                X