Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik sta op punt om een Nikon D700 aan te schaffen. Voorgaande jaren waren er 'de 90 Nikon dagen' vanaf 15 maart. Zouden deze terug komen? En zo ja onder welke vorm, een bundel of een vorm van een cash back promotie?
Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED
Goede vraag! Ik zit een beetje met dezelfde aankoopoverweging als jij.
Ik had al vernomen dat in Spanje en Duitsland promoties gestart zijn in combinatie met de D700. In het ene land krijg je er de MB-D10 bij en in het andere de SB900.
Heb daarstraks de fotowinkel proberen te bereiken maar ze namen niet op (zal druk geweest zijn). Hopelijk weten we gauw meer en doen ze in Belgie ook iets dergelijks...
Ik heb ook wel zin voor een D700. Een SB 900 heb ik al en aan een MB-D10 heb ik nog geen behoefte. Bij de aankoop van men D70 (in Aken) was dat in combinatie met een SB 600 en een teruggave van €100 op de totale aankoop. Twee jaar later ,toen mijn D70, voor een fakricatiefout,in herstelling was, een D80 (in Turnhout) body gekocht. Vervolgens beter glas (in Turnhout & Mechelen). Men volgende stap zou een nog betere body kunnen zijn. Ook technisch gaan de ontwikkelingen snel. Als ik dan evenredig betere foto's kunnen zou kunnen maken dan zal ik van de aankoop alvast geen spijt hebben.
Omdat ik nog al last heb van stof op de sensor beperkt ik het wisselen van de objectieven. Dit stof probleem zou ook moeten afnemen.
Met belangstelling volg ik hier het forum. Hopelijk komt er ook in België een promotie dan kunnen we in de winkel bij de deur kopen. De laatste jaren betaal ik daar maar evenveel dan elders.
De promoties die nu gelden voor de D700 zijn er volgens mij vooral omdat Nikon de D700 wat aan het uit rangeren is, en er toch nog vanaf wil raken voor de D700S/D700x/D900/Dwhatever uitkomt.
Of die promotie naar België komt? Geen idee.
De 90 dagen Nikon promotie ging echter over iets volledig anders, dit was om het 90 jarig bestaan van Nikon te vieren, en om weer wat extra centjes binnen te rijven natuurlijk...
Een actie komt er inderdaad. (trouwens de 90dagen.be website bestaat nog steeds)
Gisteren heb ik gehoord dat komende woensdag de fotowinkels meer info zouden krijgen van Nikon....
Ik ben ook wachtende maar dan voor een paar lenzen....
Gemengde gevoelens met die promo: doorgaans worden de prijzen van de goedkopere aanbieders (Konijn, Rubens) gevoelig verhoogd waarna je dan je korting kan aftrekken.
Resultaat komt doorgaans op hetzelfde neer.
Gemengde gevoelens met die promo: doorgaans worden de prijzen van de goedkopere aanbieders (Konijn, Rubens) gevoelig verhoogd waarna je dan je korting kan aftrekken.
Resultaat komt doorgaans op hetzelfde neer.
'k heb vorige week m'n AF-S 24mm F1.4G in de US gekocht, waar er nu cash-back promoties zijn op sommige producten, net als sommige bundels in de UK.
Door bovenstaande comment was ik wel nieuwsgierig naar de prijs in België en deed een opmerkelijke vaststelling. Let eens op de adviesprijs en de verkoopprijs
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment