Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Powershot SX210

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Powershot SX210

Dit lijkt me een toffe camera om erbij te kopen:

Powershot SX210

Nice

Re: Canon Powershot SX210

Mij niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
      Mij niet.
      Waarom niet? Ziet er in ieder geval wel een fraai toestel uit! niet dat ik hem ga kopen hé...
      @Cubalistic Ben je u TZ7 al beu?

Grtz Dirk
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Mij niet.
        geeuw...

@Cubalistic Ben je u TZ7 al beu?
        Nee helemaal niet maar 't lijkt me een toffe camera, en ik wissel gewoon eens graag

p.s. De TZ7 heeft een flinke deuk, mijn zoontje van 5 heeft hem lang geleden laten vallen maar hij werkt nog perfect. En vermits ik hem niet meer kan verkopen mag hij hem nu gebruiken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
          Waarom niet?

Grtz Dirk
          Zo'n doosje zonder grip vind ik irritant in het gebruik.
          Slechte beurt Canon!

Comment

Zo'n doosje zonder grip vind ik irritant in het gebruik.
            Slechte beurt Canon!
            Slechte beurt? Da's er een beetje over hé. De meeste compactjes zijn zonder grip...enfin laat maar zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
              Slechte beurt? Da's er een beetje over hé. De meeste compactjes zijn zonder grip...enfin laat maar zitten.
              Tot nu toe hadden alle Powershotjes een betere greep en dat heeft men ten onrechte verlaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
                Tot nu toe hadden alle Powershotjes een betere greep en dat heeft men ten onrechte verlaten.
                Daar geef ik je gelijk in mijn ixus-model dat ik nu heb is ook zeer griploos en heel fragiel voor mensen met grote handen..;doe altijd mijn touwtje rond pols of hals anders had ik hem al meerdere keren laten vallen.

@Cubalistic wel leuk hé je kleine smijt hem tegen de stenen en heeft ineens een camera voor zichzelf, zodat papa er nieuwe kan aanschaffen....spijtig dat ik geen kleine mannen heb....ik wissel ook wel eens graag van toestel maar bij ons is het kleintje meestal in handen van de vrouw en zolang die er gelukkig mee is.....
                D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Working...
                X