Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D700 op manuele stand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: D700 op manuele stand

    ah ok nog nooit naar gekeken ooops

    'k zal nog maar wa blijven oefenen. resultaten zijn te zijn op mijn website

    Comment


    • #17
      Re: D700 op manuele stand

      ik zou graag fotograferen op F 1.8 - 2 maar krijg dan steeds veel tge veel licht, zelfs met met plits op minimum en snelheid van 250
      Enkel je instellicht gebruiken?
      Daarop sloeg mijn reactie.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #18
        Re: D700 op manuele stand

        had je post niet goed gelezen, maar enkel instellicht dat is veel te geel, dan ik ik beter terug beginnen met de allereerste bouwlampen. idd dit is soms wel een oplossing tijdens de dag, maar in een donkere studio of ruimte biedt dit geen oplossing

        Comment


        • #19
          Re: D700 op manuele stand

          de softbox die naar ik vermoed op je flitser zit, hangt halfweg normaal een doek in
          je kan er langs buiten ook nog een extra wit (of andere kleur) doek ophangen om wat licht af te vangen.
          afstand dat het licht moet afleggen = intensiteit van het licht dat je sensor bereikt --> afstand/2 = intensiteit /2
          hoe meer f**k hoe meer vreugd

          **=ol

          Comment


          • #20
            Re: D700 op manuele stand

            Oorspronkelijk geplaatst door licence Bekijk bericht
            had je post niet goed gelezen, maar enkel instellicht dat is veel te geel, dan ik ik beter terug beginnen met de allereerste bouwlampen. idd dit is soms wel een oplossing tijdens de dag, maar in een donkere studio of ruimte biedt dit geen oplossing


            Preset witbalans gebruiken. Het licht mag kleur hebben wat het wil, als je de witbalans ijkt met een blad grijs papier of het beste is natuurlijk een grijskaart, dan is je witbalans juist voor die lichtbron.

            Comment

            Working...
            X