Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D50 scherpstelmotor kapot, kan ik die nog verkopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D50 scherpstelmotor kapot, kan ik die nog verkopen?

    Een eindje geleden is de scherpstelmotor van mijn D50 kapot gegaan. Ondertussen heb ik een nieuw toestel aangeschaft, dus mijn D50 staat maar wat in de kast te verkommeren... Ik vroeg me nu af of het nog mogelijk zou zijn om mijn body te kunnen verkopen? Zo ja, voor hoeveel?

    Groetjes,


    Sven
    Nikon D7000 - Tokina 11-16 F2.8 - Nikon 50 F1.8 - Sigma 105 F2.8 - Nikon 300m F4 - Nikon SB600

  • #2
    Re: D50 scherpstelmotor kapot, kan ik die nog verkopen?

    Werkt de AF met AFS lenzen wel?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: D50 scherpstelmotor kapot, kan ik die nog verkopen?

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Werkt de AF met AFS lenzen wel?
      Ja, met mijn kit-lenzen (afs) werkt hij wel nog. Toch ondervond ik soms wel wat last, dat hij helemaal niet meer wilde scherpstellen.
      Het was te herstellen voor een kleine 200 euro... daarom dat ik van de eerste keer een nieuwe body heb aangeschaft :-)
      Nikon D7000 - Tokina 11-16 F2.8 - Nikon 50 F1.8 - Sigma 105 F2.8 - Nikon 300m F4 - Nikon SB600

      Comment


      • #4
        Re: D50 scherpstelmotor kapot, kan ik die nog verkopen?

        Oorspronkelijk geplaatst door svennovitch Bekijk bericht
        Ja, met mijn kit-lenzen (afs) werkt hij wel nog. Toch ondervond ik soms wel wat last, dat hij helemaal niet meer wilde scherpstellen.
        Het was te herstellen voor een kleine 200 euro... daarom dat ik van de eerste keer een nieuwe body heb aangeschaft :-)
        je zal er amper iets voor krijgen... hou hem als reserve! kosten tweedehands in goede staat geen 200€ meer
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: D50 scherpstelmotor kapot, kan ik die nog verkopen?

          Oorspronkelijk geplaatst door svennovitch Bekijk bericht
          Ja, met mijn kit-lenzen (afs) werkt hij wel nog. Toch ondervond ik soms wel wat last, dat hij helemaal niet meer wilde scherpstellen.
          Het was te herstellen voor een kleine 200 euro... daarom dat ik van de eerste keer een nieuwe body heb aangeschaft :-)
          Persoonlijk zou ik hem houden om oude handfocuslenzen op te gebruiken, hoewel op Nikon eigelijk alleen Nikkors passen plus 3th party met F-bajonet uiteraard.

          Comment

          Working...
          X