Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe camera?

Oorspronkelijk geplaatst door Gengske Bekijk bericht
    Dit is allemaal naast de kwestie. de TS vroeg of haar huidig toestel voldoet voor de cursus fotografie, niet of er betere, snellere, en duurdere toestellen zijn.
    Inderdaad :-)
    Ik ben alvast gerustgesteld dat ik ook met mijn "oud" toestel kan starten. Blijkt na verloop van tijd dat het toch niet volstaat, kan ik nog steeds een ander, beter, duurder toestel aanschaffen. Tegen dan is er waarschijnlijk nog meer keuze...

Comment

Het eerste deel is normaal voor iedereen die met een digitale-camera werkt , zowel compact als spiegelreflex , en leer je de basis over de digitalefotografie.Na deel1 ga je echt kunnen beslissen welk toestel je wilt aanschaffen,in deel-2 gaat het over speciale technieken en is het minder interessant voor mensen met een compact daar het volledig over de spiegelreflexcamera gaat.op deze site kan je ongeveer zien wat je mag verwachten van een cursus digitale-fotografie,al zal het wel een beetje verschillen van school tot school.Maar één ding is zeker,leerrijk is het wel www.dfonline.be
      Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicky T'Jampens Bekijk bericht
        kan ik nog steeds een ander, beter, duurder toestel aanschaffen. Tegen dan is er waarschijnlijk nog meer keuze...
        Wat moet je met NOG meer keuze, je weet nu al niet welke je moet kopen....

Comment

Dat is zeker niet nodig :s. Koop je dan liever lenzen bij ;-)

Comment

Ja ... als je naar de avondschool gaat, dan kan je daar eigenlijk toch me niet veel minder als als een Nikon D3 aankomen, uiteraard compleet hé, met een assortiment aan optiek, waardig aan de body.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Ja ... als je naar de avondschool gaat, dan kan je daar eigenlijk toch me niet veel minder als als een Nikon D3 aankomen, uiteraard compleet hé, met een assortiment aan optiek, waardig aan de body.
              Geloof het of niet, maar bij ons op school kwam wel degelijk iemand met een Nikon D3
              aanzetten. Zijn technische kennis was nul. Hij wist niet eens hoe je het toestel moest
              aanzetten of welk knopje waar voor diende. Hij was naar de winkel geweest en had er
              gewoon gezegd: doe maar de beste.
              De lerares leerde hem hoe zijn toestel te bedienen, en op zijn eerste fotoshoot had hij
              een leraar technisch tekenen van de academie bij die hem doodleuk wees hoe een mooi
              origineel standpunt te kiezen.
              Maar hij amuseerde zich wel degelijk met zijn D3.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicky T'Jampens Bekijk bericht
                Koop ik best een D90 of een D5000?
                Als moet kiezen tussen die twee dan kies je beste de D90.(heb ik ook gedaan)

Voor de rest spreek ik me niet uit, zoals er gezegd is wacht die cursus af en kijk dan of je wil upgraden
                Never resist temptation or it could go away...
                Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Working...
                X