Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon eos 7D vs eos 550D
Collapse
X
-
-
-
Re: Canon eos 7D vs eos 550D
Ik zit met een dilemma in dezelfde richting (vond het nogal nutteloos om er een nieuw topic voor te starten, hopelijk staat het hier goed?). 't Is te zeggen: 't was eigenlijk mijn "plan" om de 400D uit de deur te doen en te gaan voor een xxD model, een stapje hoger. Ik dacht aan de 50D, maar daar zit geen filmfunctie op... en ja, dat is nu toch wel iets dat ik er super graag zou bijwillen sinds dat mogelijk is. Ik heb vorig jaar op het punt gestaan een simpele digitale camera bij te kopen met HD video mode om toch maar te kunnen filmen, vooral op reis e.d.
De 50D is ondertussen al 2/3 (?) jaar uit en er is nog geen opvolger, terwijl die er meestal na anderhalf jaar zijn. Is dat omdat de 7D zowat de opvolger is geworden, en stopt de xxD reeks? Of komt er toch nog een 60D (met video functie)? Is het dus nutteloos van mij om te wachten en kan ik beter voor die 7D gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laur Bekijk berichtDe 50D is ondertussen al 2/3 (?) jaar uit en er is nog geen opvolger,
Ik hen Canon per E-mail verzocht om voortaan binnen 1 jaar met een opvolger te komen omdat we4 anders voor gek lopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk berichtDie camera kwam 1 jaar en 4 maanden geleden uit en is daarmee zwaar verouderd, en nog erger, je kan je er niet meer mee laten zien.
Ik hen Canon per E-mail verzocht om voortaan binnen 1 jaar met een opvolger te komen omdat we4 anders voor gek lopen.
Comment
Comment