Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke van de twee?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke van de twee?

Hallo,

Ik ga me binnenkort één van de twee volgende compact camera's aanschaffen namelijk,
    Canon Digital IXUS 200 IS of de Canon PowerShot D10.

Klinkt misschien raar, maar ik twijfel omdat ik ook wil filmen ( mijn dochterke )
    Ik ken niets van de HD en VGA capaciteit, kan iemand mij daar iets meer over vertellen.
    Ik weet wel dat HD veel betere beeldkwaliteit is, maar kan ik het ook bekijken op een gewone TV of PC? De resolutie lijkt me beter dan die van de VGA: 1280x720 aan 30 fps tegenover die van de VGA 640x480 aan 30 fps. Ik denk als je de VGA beeldkwaliteit op een gewone TV gaat bekijken, het geen mooi beeld oplevert of heb ik het daar verkeerd?

Graag jullie inzage en/of ervaring a.u.b

Dank u

Re: Welke van de twee?

Regeren is vooruit zien. Misschien kun je de max. beeldgrootte nu op je TV niet weergeven, maar dat zal toch niet je laatste TV zijn? Dan heb je een prachtige TV en dan heb je een mindere kwaliteit door je vroegere 'zuinigheid'.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Met die D10 kan je je dochter onderwater filmen of trekken.
      Is ook wat robuuster voor het geval dat dochter zelf eens een foto van papa/mama wilt nemen.
      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Dirk,

Daar was ik van op de hoogte, ik zit gewoon met de vraag rond die HD en AGV filmopname.

Bedankt voor de respons.

Comment

Working...
        X