Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe nikon d90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe nikon d90

    Ik ben van plan een nikon d90 te kopen.
    Ik heb gehoord dat er binnenkort een nieuwe versie uitkomt.
    Klopt dit, weet er iemand daar iets meer over en wanneer wordt deze gelanceerd.
    Zijn er grote verschillen met de vorige versie?

  • #2
    Re: Nieuwe nikon d90

    Ik geloof dat je dan moet wachten tot na 3 februari... dat is niet lang meer hè!
    Nikon geeft dan een persconferentie voor de aankondiging van nieuw spul. Een paar dagen/weken daarna volgt er nog eentje.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe nikon d90

      Ik verwacht een verbeterde filmfunctie, misschien wa meer megapixels (maar of de uitstekende ruisprestaties van de D90 daar baat bij zullen hebben????), een kantelbaar scherm, of misschien een touchscreen, extremere iso waarden,...

      Maar de huidige D90 is ook een dijk van een DSLR, en met enorm veel mogelijkheden. Door het op komst zijn van een nieuw model is hij dan ook nog eens heel scherp geprijsd tegenwoordig. Aan de nieuwe zal wel weer een navenant prijskaartje kleven he.
      Maar ben toch ook wel benieuwd wat Nikon ervan zal maken. En welke naam de nieuwe zal hebben. De naam D7000 duikt hier en daar op rumorsites op. Google maar eens op D7000...
      Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe nikon d90

        Het is toch al alom gekend dat de D7000 gaat uitkomen. Zie http://www.photoradar.com/news/story...mours-for-2010

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe nikon d90

          Als ze nu eens dezelfde truck uithalen als ze met de D3 sensor hebben gedaan voor de D3s en dat ze dan 'maar' tot 25600 iso komen zal mij verder worst wezen.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X