Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschil tussen Nikon D3 en D3s.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verschil tussen Nikon D3 en D3s.

Ik heb van het gevaarlijk terrein niks gemerkt moet ik zeggen .
    Niet bij het schrijven en niet bij een vragen en krijgen van info.

Dat jij hier niet vind wat je zoekt is spijtig maar we leven blijkbaar in een NU maatschappij, ik wil het NU hebben en LATER is geen optie (hoofdletters kan ik ook typen ).
    Om mij nu even een F**r te noemen gaat me ver, te ver en zal dan ook een ban vragen (ik speel het dan ook open en op een niet achterbakse manier).

Greetz.

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt
    Nu begeeft ge u pas op gevaarlijk terrein. Toegankelijk? My ass! Ik leer al wel eens iets van de comments die op foto's gegeven worden door dergelijke semi-pro's. maar soms zijn die comments idd. afrekeningen zoals hiervoor werd aangehaald. En soms stel ik me ook vragen over de HoF. Vaak terecht, maar af en toe willekeur, variatie,... whatever... om "iedereen" of de "begunstigden" te vriend te houden;

ik begrijp heel goed dat een aantal mensen hier niet willen posten, en dat dat soms ten koste van het aanbod gaat. Misschien moet in de afdeling concerten daar ook eens naar gekeken worden; Die 'hulpvaardige' semi-pro's, pro's, gevorderde amateurs of whatever vinden het niet eens nodig om te antwoorden op een mail om info. Waarom? Zelfbehoud, bescherming van het territorium? Geeft niet, ik zal het zelf wel uitdokteren. En bedankt aan die enkelingen die dan wel een antwoord stuurden. Diegenen die een PB omtrent accreditaties ontvingen van mij zullen wel weten waarover het gaat. Maak jullie niet ongerust, ik heb de nodige mailadressen, faxnummers, referenties zelf bij elkaar gesprokkeld. En stilaan zal ik er zelf wel geraken. Maar dat niemand hier iets komt beweren over de hulpvaardigheid van die gasten hé, want dan steiger ik. Ik begrijp dat je iets hebt tegen bepaalde mensen die hier op enkele weken tijd effe willen gaan concerten shooten van "hot artists". Maar als ik de stapjes neem, en van analoog via digitaal uiteindelijk interesse heb in concertfotografie, en ik na een tijd hier een vraag stel omdat ik in een nichemarkt geïnteresseerd ben, maar ik toch iets verder wil gaan dan lokale festivals (die heel aanspreekbaar zijn via hun organisatie), dan valt het me op hoe stil het wordt wanneer je om info vraagt die er toe zou kunnen leiden dat ik naast de gerenommeerde leden x en y frontstage zou kunnen staan.
    Ben ik nu rijp voor een ban van een paar weken, of moet ik dan eerst mails en namen publiceren?

SO: BAN ME .... FUCKERS. ik ben pissed off, misschien moet ik wel effe afkoelen. maar de waarheid mag ook gezegd worden;
    Last edited by Sultana; 25 februari 2010, 18:42.

Comment

Gezellige boel weer.

Nog één opmerking, die ik zelf al 100x laten vallen heb, ivm kakken op een toestel dat ISO 12800 kan en dat niemand dat nodig heeft en "pro's schieten niet op ISO 12800" etc...
      Als je niet kan beseffen dat een camera met een bruikbare ISO 12800, zeer mooi ISO 1600 & ISO 3200 in je handen geeft, faal je zowel op denkvermogen als op kunde als fotograaf.

En om dan ook nog eens te lopen rondspuien als een klein kind dat een lolly gekregen heeft van de leraar, dat je soms op stap gaat met "een pro", dan faal je gewoon als mens en ga je helemaal af als een gieter.

Iemand die echt weet wat hij doet en wat hij bereikt, heeft geen nood aan dat compenserend eikelgedrag.

Comment

[Mod] Kalmeer nu allemaal eens een beetje en toon eerder wat respect voor de topic starter EN voor elkaar aub.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Gelijktijdig met Red Falcon had ik een reactie gepost.
          Heb deze maar verwijderd.

Comment

Er is weinig die me kan opjagen en respect heb ik voor (bijna ) iedereen zoals in een vroegere post hier geschreven .
            Nu terug naar het onszelf ophemelen hoe gelukkig we wel zijn met onze Nikon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
              Er is weinig die me kan opjagen en respect heb ik voor (bijna ) iedereen zoals in een vroegere post hier geschreven .
              Nu terug naar het onszelf ophemelen hoe gelukkig we wel zijn met onze Nikon
              ik ben uitgeregend, maar mijn gedacht is ni veranderd. Alleen dit nog: sorry aan diegenen die zich ten onrechte aangesproken voelen, en veel succes met het Nikon topic verder (waar een andere lijn doorheen kwam die in verschillende posts bij elkaar te rapen was).
              Sorry aan die personen die het echt goed menen.

PS: de regen heeft wel mijn reactie weggespoeld precies, zonder zelfs gewoon mijn tekst te verwijderen met vermelding. En dat zegt dan wel weer iets over het modereren. Ach ja... ik zal maar weer eens een paar weken wegblijven hier. In de Shoot ga ik nu om te beginnen de "Eos 1MkIV versus NIKON D3S" eens lezen.
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                In de Shoot ga ik nu om te beginnen de "Eos 1MkIV versus NIKON D3S" eens lezen.
                En wat was de conclusie? Op DPR halen ze een gelijke 89%

Comment

Yourt, excuses aanvaard. Beginnen we met een propere lei
                  Vanwege een steeds naar ervaring zoekende shooter

Comment

Het zijn de fotokes die tellen he materiaal vergaat

Comment

Ik moet hier weer plooien: de beker gaat min of meer naar Nikon.
                      En dat op het vlak waar de 1D voor gemaakt is: sportfotografie.

@Twizter: aan jou moest ik ze blijkbaar ook terecht aanbieden als ik jouw comments hier volg. maar er zijn er anderen. 't zal een kwestie van selectie zijn zeker.
                      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                      www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                        @Twizter: aan jou moest ik ze blijkbaar ook terecht aanbieden als ik jouw comments hier volg. maar er zijn er anderen. 't zal een kwestie van selectie zijn zeker.
                        Da's sportief
                        En... yep - selecteren kan nuttig zijn
                        Greetz, Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                          Ik ben eens op pad geweest met Frank en veel bijgeleerd maar ja, Frank is dan ook een pro hé .
                          dacht dat het minderwaardigheidscomplex der belgen tov die verrekte zuunige hollanders al tot het verleden behoorde...

ik loop trouwens regelmatig mee met jos schuurman... www.fps.nl (for who cares anyway) hij doet wel es wat her en der...
                          leuk, leerzaam, en niet al teveel gedoe over specs, camera´s en lenzen..

gewoon fotografie met bruikbare tips.. nothing else..

heb veel aan die man te danken.. niet alleen wat betreft fotografische tips, maar nog veel meer..

hij is zowat mijn fotografie-goeroe geworden..

jos the boss!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
                            dacht dat het minderwaardigheidscomplex der belgen tov die verrekte zuunige hollanders al tot het verleden behoorde...

ik loop trouwens regelmatig mee met jos schuurman... www.fps.nl (for who cares anyway) hij doet wel es wat her en der...
                            leuk, leerzaam, en niet al teveel gedoe over specs, camera´s en lenzen..

gewoon fotografie met bruikbare tips.. nothing else..

heb veel aan die man te danken.. niet alleen wat betreft fotografische tips, maar nog veel meer..

hij is zowat mijn fotografie-goeroe geworden..

jos the boss!
                            Ik dacht dat topic 63 uwe laatste post ging zijn. Al van gedacht verandert
                            BD0497BE : Nikon body + glas
                            www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                              Ik dacht dat topic 63 uwe laatste post ging zijn. Al van gedacht verandert
                              was laatste post in dat topic.. maar ook weer niet, hahahaha!! had me nog ZO voorgenomen om niet meer te reageren, maar af en toe, kan ik het gewoon niet laten.. ik ben soms verbijsterd over hoe men zich vastpind op de techniek ipv andere dingen.. wellicht word ik voor gek verklaard, of afgedaan als een zeikerd, alleen ik ben van mening dat het minder om de specs dient te gaan, ipv waar het nou echt om draait..ik word er zeker niet beter van, en als ik slimmer zou zijn zou ik idd de boel moeten laten voor wat het is, want het brengt geen ene zak op..och ja.. i don't care.. wie het er niet mee eens is, so be it.. wie er zijn conclusies uit trekt, ook goed.. het is mijn visie, die niet per defenitie de juiste of die van iemand anders hoeft te zijn, ja toch?

maar, het is idd veel minder geworden, dat is een feit..en het zal wellicht nog minder worden, gezien de drukte momenteel.

komende week zal het ook weer erg weinig zijn.. heb het nogal druk. foto´s laten ontwikkelen voor deze en gene, verschillende formaten, en kleuren, zwart-wit, sepia en kleur, en ze willen ook nog es eea bijgesneden hebben, en liefst zsm..

we zullen het maar doen he?

anders is het ook weer niet goed..
                              Last edited by Sjinouck; 1 maart 2010, 21:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
                                het is mijn visie, die niet per defenitie de juiste of die van iemand anders hoeft te zijn, ja toch?
                                welcome back, hierboven staat begin van de wijsheid

Als ik kijk naar site van jouw goeroe, denk ik dat die goeroe nog kan leren van sommige goeroes hier op belgium digital, die waarschijnlijk geen geld verdienen met fotografie, maar puur hobbymatig bezig zijn. Dit is uiteraard mijn mening/visie
                                We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                                Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

Comment

Working...
                                X