Volgens testen op volgende site zou het verschil bij hoge iso waardes tussen de D3 en D3s toch nog opmerkelijk zijn, maak eens een vergelijk op 12.800 iso tussen beide camera's, en kies voor de 100% opname door op beide foto's te klikken, zo krijg je de twee 100% vergelijken naast elkaar geplaatst. KLIK
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verschil tussen Nikon D3 en D3s.
Collapse
X
-
-
Re: Verschil tussen Nikon D3 en D3s.
Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk berichtIk vind de D3 foto beter.
ISO 25600:
Verschil is wel groot eigenlijk, had ik niet gedacht.Last edited by caleido; 26 januari 2010, 11:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk berichtIk vind de D3 foto beter.
Comment
-
Ik heb ze beiden hier liggen en ik kan je beloven dat bij goed instellen, de D3s de D3 een hele stop voor is en boven de 6400 veel minder ruis vertoont.
12800 is vrij van kleurruis bij de D3S terwijl de D3 daar ondergesneeuwd wordt.Een hoop ouwe zooi
www.rbfoto.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht.. maak eens een vergelijk op 12.800 iso tussen beide camera's.. KLIK
Groeten,
Shurik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shurik Bekijk berichtAls ik mag vragen waarvoor heeft men 12.800 nodig ???
Comment
-
Als je kunt schieten met ISO 12800 wat evenveel ruis geeft als een Canon 350D of een Nikon D70s op iso 1600, zou je het dan laten?
Liever wel maar het is makkelijk dat het er op zit! Voor normale afdrukken tot en met a4 is het prima bruikbaar.Een hoop ouwe zooi
www.rbfoto.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shurik Bekijk berichtAls ik mag vragen waarvoor heeft men 12.800 nodig ???
Altijd weer diezelfde vraag..
Comment
-
Waarom heeft een timmerman een moker nodig als het met een klauwhamer ook kan.Een hoop ouwe zooi
www.rbfoto.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk berichtWaarom heeft een timmerman een moker nodig als het met een klauwhamer ook kan.
Een D3s geeft bruikbare ISO 6400 en in noodgevallen ISO 12800.
Een camera van 3-5 jaar geleden kan niet wat een D3s kan, namelijk bij minder licht toch bruikbare hoge ISO.
Soms kan dat het verschil zijn van een foto nemen of de foto niet nemen. Of scherpe foto en onscherpe foto. Of foto zonder storend ruis of met ruis. Etc..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtAltijd weer diezelfde vraag..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtVergelijking klopy niet, hier gaat "waarom x als y ook kan" niet op.
Een D3s geeft bruikbare ISO 6400 en in noodgevallen ISO 12800.
Een camera van 3-5 jaar geleden kan niet wat een D3s kan, namelijk bij minder licht toch bruikbare hoge ISO.
Soms kan dat het verschil zijn van een foto nemen of de foto niet nemen. Of scherpe foto en onscherpe foto. Of foto zonder storend ruis of met ruis. Etc..Een hoop ouwe zooi
www.rbfoto.nl
Comment
Comment