Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slim konijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slim konijn

    Zag vandaag de "Jackrabbit 3" van Philips in de winkel staan.

    Ik was op zoek naar een goedkoop extern cd-writertje en ik vond dit:

    Leest dvd's 12x, schrijft CD's, kan aangesloten worden op PC of op TV...., speelt mp3's...

    Er zit zelfs een remote control bij !


    Voor alle duidelijkheid: ik heb geen connecties met Philips, maar ik vond dit zulk een verbazingwekkend apparaatje dat ik jullie niet kon onthouden...



    Misschien een leuk draagbaar toestelletje om je foto's te showen ?

    Hier wat uitleg:

    Slim, mobiel en multifunctioneel! DVD-speler, combinatie van CD-rewriter/DVD-lezer en audio MP3 CD-speler. Het eerste "All-inOne"-apparaat dat de thuis- en PC-omgeving versmelt.

    De derdegeneratie "JackRabbit" van Philips is een gebruiksvriendelijke combinatie van DVD-speler, combinatie van CD-rewriter/DVD-lezer en zelfstandige MP3-speler met alle benodigde functies. All-in-One! Hij biedt grandioos DVD-video-, spel- of audio-amusement indien aangesloten op tv of een audio-systeem, en is ideaal voor gebruik bij zowel laptop- als PC-desktopsystemen voor het branden van muziek-CD´s of het opslaan van belangrijke gegevensbestanden. De "JackRabbit" biedt directe "Plug-and-Play" via USB 2.0, hoogwaardige video, analoge en digitale audio-aansluitingen voor meerdere systemen op verschillende locaties thuis en op kantoor. De CD-rewriter, ten slotte, beschikt over de nieuwste snufjes, zoals EasyWrite, de nieuwe standaard voor het schrijven naar CD-RW-disks, die compatibel is met Mount Rainier en de "Blue Button"-functie van Philips voor ogenblikkelijke toegang tot productspecifieke gegevens of het supersnel starten van toepassingen.

    Verder beschikt de Jackrabbit, voor de DVD-video en -audiofuncties, over: - Smart Photo-weergave op tv - Weergavefunctie op het scherm - Afstandsbediening voor muzieknavigatiefuncties en DVD-videobesturing - Hoofdtelefoon-, analoge en digitale Line Out-aansluitingen, en, voor de CD-rewriterfuncties: - 32x schrijven, 10x herschrijven, 40x lezen en 12x lezen van DVD - EasyWrite, Termo Balanced Writing en Seamless Link voor een optimaal en betrouwbaar CD-brandproces.






    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Allez, kent iedereen dat toestel nu al ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Wel misschien meer resultaat als je een link naar het toestel zet.
      Jackrabbit

      Maar zelf vind ik dit niet zo interessant (maar das persoonlijk he want heb er geen gebruik voor) en heeft niet zoveel met fotografie te maken ook niet he

      Toch bedankt voor de info.

      Comment

      Working...
      X