Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijnenberg of foto Bastiaens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • konijnenberg of foto Bastiaens

    hallo,
    welke van de 2 winkels biedt de beste service , ik zou namelijk graag een reflexcamera aankopen.
    Mvg
    Olivier
    Aan het werk kent men de meester

  • #2
    Re: konijnenberg of foto Bastiaens

    Ik denk dat je op Chit Chat of Camera's eerder antwoord op die vraag zal krijgen. Ik koop al jaar en dag bij Konijnenberg. Ben heel tevreden.
    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

    Comment


    • #3
      Re: konijnenberg of foto Bastiaens

      Ik koop ook bij konijnenberg. Zeer vriendelijke en professionele verkopers, geen vraag is hen teveel. Ook veel op voorraad en dus ook steeds uit te proberen.

      En de prijzen zijn steeds top!
      Wees niet bang voor meningsverschillen. Zonder wrijving geen glans.
      Nikon D90; nikkor 18-200VR; tamron macro 70-300; tokina 12-24; nikkor 50mm 1.8; flits SB900

      Comment


      • #4
        Re: konijnenberg of foto Bastiaens

        Al heb ik hier op BD toch ook al koopjes kunnen doen.
        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

        Comment


        • #5
          Re: konijnenberg of foto Bastiaens

          Verplaatst naar een geschikter forumonderdeel
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • #6
            Re: konijnenberg of foto Bastiaens

            Oorspronkelijk geplaatst door TredleM Bekijk bericht
            Ik koop ook bij konijnenberg.

            En de prijzen zijn steeds top!
            hoop dat dat goed bedoeld is!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: konijnenberg of foto Bastiaens

              Ik heb onlangs een mailtje gestuurd met wat vragen naar zowel konijnenberg en bastiaens. Het antwoord dat ik kreeg bij konijnenberg was vrij sec en kort. Bij Bastiaens daarentegen hebben ze de tijd genomen om te antwoorden op mijn vragen en gaven ze goed advies.

              Als je konijnenberg vernoemd bij bastiaens doen ze ook nog wel iets aan de prijs heb ik gemerkt.

              En vergeet niet als een nederlander je niet heeft opgelicht is hij het vergeten (ik mag da zeggen, heb zelf een beetje nederlands bloed )
              Last edited by DennisVR; 25 januari 2010, 13:21.

              Comment


              • #8
                Re: konijnenberg of foto Bastiaens

                Ik koop meestal online bij Kamera-Express in Cappele a/d Ijsel.
                Scheelt vaak nog wat met konijnenberg.
                Echter af en toe koop ik ook wel is wat in Turnhout bij broer konijn, en telkens ben ik goed geholpen of tewoord gestaan.
                Onlangs bij konijn geweest om m'n sensor te laten reinigen. Er stond niet veel volk in de winkel en ik heb samen met een verkoper op het gemakje eens een 85L en 14L mogen testen, waarbij ik op voorhand aangaf ze niét te willen kopen (nog niet.. zucht ).
                Als de winkeldrukte het toelaat zullen ze dus bij konijn altijd de tijd voor je nemen

                Comment


                • #9
                  Re: konijnenberg of foto Bastiaens

                  Heb bij Konijn al meegemaakt dat de uitleg echt te lang begon te duren zodat ik zelf moest zeggen dat ik nu genoeg wist. Toch een advies als je beslist bij Konijn te kopen. Ga nooit op een zaterdag want dan is het aanschuiven. Er is wel gratis koffie.
                  EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                  Comment


                  • #10
                    Re: konijnenberg of foto Bastiaens

                    Oorspronkelijk geplaatst door xbake Bekijk bericht
                    Echter af en toe koop ik ook wel is wat in Turnhout bij broer konijn, en telkens ben ik goed geholpen of tewoord gestaan.
                    Mijn mail zal waarschijnlijk door een minder behulpzaam konijn zijn beantwoord.

                    Comment


                    • #11
                      Re: konijnenberg of foto Bastiaens

                      klopt, ik ben op een vrijdag geweest. de zaterdag is het ontiegelijk druk.
                      Ik kan me overigens wel voorstellen dat ze ervoor kiezen meer service te geven in de winkel dan via mail.
                      Het is ook makkelijker om real-life met de potentiële koper te babbelen hé.

                      Maar vooralsnog veel lof over konijn hier
                      ze weten, net als bij kamera-express, waar ze mee bezig zijn.

                      Comment


                      • #12
                        Re: konijnenberg of foto Bastiaens

                        Oorspronkelijk geplaatst door xbake Bekijk bericht
                        Ik kan me overigens wel voorstellen dat ze ervoor kiezen meer service te geven in de winkel dan via mail.
                        Het is ook makkelijker om real-life met de potentiële koper te babbelen hé.
                        tuttut, met zo'n email gaan ze me nooit real-life mogen bewonderen

                        Comment


                        • #13
                          Re: konijnenberg of foto Bastiaens

                          Oorspronkelijk geplaatst door xbake Bekijk bericht
                          Maar vooralsnog veel lof over konijn hier
                          ze weten, net als bij kamera-express, waar ze mee bezig zijn.
                          Zijn er verschillen als het gaat om online bestellen en verzending? Anders gezegd, maakt het uit welke winkel je kiest van de 2? Of is er een voorkeur voor 1 van de 2, ik woon in regio Aalst (O-Vl - België) en zou mijn toestel online willen bestellen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: konijnenberg of foto Bastiaens

                            Ik bestel vrijwel alles bij Kamera-express.
                            Verzending naar belgie is altijd 10,50€, maakt niet uit wat je bestelt.
                            Verzending is verzekerd en nog nooit problemen met gehad.
                            Ze hebben net als konijnenberg een winkel hé, maar om daarvoor zover naar Nederland te rijden vind ik er wel wat over. Je betaalt bovendien 19% ipv 21% btw, en op een lensje gaat dat al eens wat schelen hé. Bovendien net als konijn een ruim aanbod.

                            Konijnenberg heeft 2 filialen, in Turnhout en (ergens in nederland, het ontglipt me even waar juist). Die hebben dus ook 2 verschillende BTW tarieven .., en zullen voor Belgische klanten die in Nederland bestellen doorverwijzen naar de belgische winkel waardoor je toch 21% betaalt.

                            K-E gebruik ik vrijwel voor alles.
                            Degelijk, goede service en erg fijn geprijsd

                            Comment


                            • #15
                              Re: konijnenberg of foto Bastiaens

                              Oorspronkelijk geplaatst door xbake Bekijk bericht
                              Ik bestel vrijwel alles bij Kamera-express.
                              Verzending naar belgie is altijd 10,50€, maakt niet uit wat je bestelt.
                              Verzending is verzekerd en nog nooit problemen met gehad.
                              Ze hebben net als konijnenberg een winkel hé, maar om daarvoor zover naar Nederland te rijden vind ik er wel wat over. Je betaalt bovendien 19% ipv 21% btw, en op een lensje gaat dat al eens wat schelen hé. Bovendien net als konijn een ruim aanbod.

                              Konijnenberg heeft 2 filialen, in Turnhout en (ergens in nederland, het ontglipt me even waar juist). Die hebben dus ook 2 verschillende BTW tarieven .., en zullen voor Belgische klanten die in Nederland bestellen doorverwijzen naar de belgische winkel waardoor je toch 21% betaalt.

                              K-E gebruik ik vrijwel voor alles.
                              Degelijk, goede service en erg fijn geprijsd
                              Precies, voor mij zou dat zo'n 150 km (enkel) zijn. Daarom dat ik het allemaal online zou regelen. Dat van die btw is nog eens aardig mee genomen

                              Bedankt voor het duidelijke antwoord

                              Comment

                              Working...
                              X