Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

450d-500d

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: 450d-500d

    1) Hoeveel keer moet ik nog horen hoe elk van jullie zou handelen of zou gehandeld hebben in mijn plaats? Geloof mij ik heb het ondertussen door hoe ik gehandeld moest hebben.

    2) Voor de 3de maal: JA BIJ DE STUDIO wist ik het al, maar liet het even voor wat het was

    3) Met het toestel heb ik nog GEEN 1000 foto's getrokken en het toestel ziet er nog als nieuw uit, geen enkele gebruiksspoor zelfs. Ik ben er erg voorzichtig mee.

    4) Excuseer mij van mij vorige rare opmerkingen, maar je zou van minder lastig worden!

    5) Ik apprecieer jullie aandacht en bekommernis en ook jullie wijze raad, maar daar draait het niet om hé, de knop is op dit moment niet meer terug te draaien, enkel op te lossen.

    6) Zo snel als ik weer aan het thuisfront ben ga ik de doos en factuur checken om te zien hoe het verder moet

    7) Met vriendelijke groeten en aub geen wijze raad meer eh, ik apprecieer het maar tis wellekes geweest

    Comment


    • #47
      Re: 450d-500d

      Ik geloof van dit verhaal niks.Dat is alles wat ik hierop te zeggen heb.

      Comment


      • #48
        Re: 450d-500d

        Oorspronkelijk geplaatst door Ivanhoejup Bekijk bericht
        Ik geloof van dit verhaal niks.Dat is alles wat ik hierop te zeggen heb.
        En al diegenen die nu nog steeds posten ( naast de eerder 39 ) over het al dan niet geloven van het verhaal: Je hebt al lang genoeg bewezen dat ge nen dikke dwaze spast zijt ZONDER LEVEN!

        En ik denk dat ik mijn topicstart ga aanpassen, zo gaat da met domme kevers, de slimmen passen hun vragen aan een het publiek die ze ontvangt:

        Besten, heb deze zomer bij vandenborre een aankoop gedaan van mijn camera.

        Ik had de EOS 500D gekocht, maar wat blijkt nu: HET IS EEN 450D body die in de verpakking zat!

        Is dit verhaal ECHT of NIET? DAAR draaaait het oooom! enkel nog maar antwoorden toegestaan die verband houden met het al dan niet geloven van voorgaande stelling! ROELéééééééé!

        Comment


        • #49
          Re: 450d-500d

          We kunnen allemaal niet zo slim zijn als jij...

          Oorspronkelijk geplaatst door moeiser Bekijk bericht
          En al diegenen die nu nog steeds posten ( naast de eerder 39 ) over het al dan niet geloven van het verhaal: Je hebt al lang genoeg bewezen dat ge nen dikke dwaze spast zijt ZONDER LEVEN!

          En ik denk dat ik mijn topicstart ga aanpassen, zo gaat da met domme kevers, de slimmen passen hun vragen aan een het publiek die ze ontvangt:

          Besten, heb deze zomer bij vandenborre een aankoop gedaan van mijn camera.

          Ik had de EOS 500D gekocht, maar wat blijkt nu: HET IS EEN 450D body die in de verpakking zat!

          Is dit verhaal ECHT of NIET? DAAR draaaait het oooom! enkel nog maar antwoorden toegestaan die verband houden met het al dan niet geloven van voorgaande stelling! ROELéééééééé!

          Comment


          • #50
            Re: 450d-500d

            Oorspronkelijk geplaatst door LucIoshi Bekijk bericht
            We kunnen allemaal niet zo slim zijn als jij...
            gelukkig maar ...
            Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
            - Isaac Asimov-

            Comment


            • #51
              Re: 450d-500d

              Kan een moderator hier aub een slotje op zetten, want dergelijke nonsens haalt het

              niveau van dit prachtige forum naar beneden.


              Thanks
              Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

              Comment


              • #52
                Re: 450d-500d

                moeiser jongen ga wat met je knikkers spelen ipv hier wat te zitten l*llen.

                En misschien kan je ons eens het vervolg van je verhaal posten als je met je camera naar VDB bent terug gegaan.

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #53
                  Re: 450d-500d

                  [Mod] wat zijn wij weer lief voor elkaar, zeker de forumregels niet gelezen (lees artikel 7 maar eens goed door).
                  Netiquette is hier ver zoek dus .....slotje
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment

                  Working...
                  X