Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

450d-500d

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 450d-500d

    Oorspronkelijk geplaatst door moeiser Bekijk bericht
    Ik hoop dat er eens iemand anders reageert met een beetje een volwassen brein
    Als je dat zelf bezat was gelijk bij de ontdekking teruggegaan.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #17
      Re: 450d-500d

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Als je dat zelf bezat was gelijk bij de ontdekking teruggegaan.
      Ik zou op mijn tellen passen als ik van jou was. Als je niet in die wereld zit is dat niet zo vanzelfsprekend. Of begrijp je dat niet?

      Comment


      • #18
        Re: 450d-500d

        en op dat half jaar de filmfunctie niet gemist? (waarvoor de 500D toch bekend staat en waarover ze je bij vdb zeker wat uitleg gegeven hebben ...)
        Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
        - Isaac Asimov-

        Comment


        • #19
          Re: 450d-500d

          Oorspronkelijk geplaatst door pquito Bekijk bericht
          en op dat half jaar de filmfunctie niet gemist? (waarvoor de 500D toch bekend staat en waarover ze je bij vdb zeker wat uitleg gegeven hebben ...)
          Zoals eerder aangehaald dat dat allemaal niet vanzelfsprekend is voor een leek: dat 'iets' bekend staat als '...'. Mss in fotografen middens maar daar blijft het ook bij.

          En neen, daar werd niets over vermeld mijnheertje

          Comment


          • #20
            Re: 450d-500d

            Vreemd verhaal, Ik heb bij VDB deze zomer een 450D gekocht in de solden en er zat een 500D in de doos

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #21
              Re: 450d-500d

              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Vreemd verhaal, Ik heb bij VDB deze zomer een 450D gekocht in de solden en er zat een 500D in de doos

              mir
              Het is omgekeerd eh dyslecticus

              Kom geloof mijn verhaal NIET en antwoord dan gewoon op de simpele vraag welke model beter is en aangezien het beantwoord is, is elke reply die niet relevant is en draait over het in vraag stellen van mijn aanstellerij een bevestiging van je eigen kleine leventje

              Comment


              • #22
                Re: 450d-500d

                Net zoals de meesten hier vind ik dit ook maar een bizar verhaal... Als je merkt dat wat in de doos zit niet overeenkomt met wat je hebt gekocht, ga je toch onmiddellijk terug? Dat excuus van "ik ben een leek", houdt toch geen steek? Je dacht blijkbaar dat je een slag had geslagen en wanneer je na zoveel maanden tot de ontdekking komt dat het toch niet in je voordeel was, wil je dan toch maar gaan wisselen... Ik kan mij moeilijk inbeelden dat VDB dit met opzet zou doen. Dat zou meer schade dan baten voor hen brengen. Ik zou nog trachten te wisselen, maar moest ik VDB zijn, dan kon je voor mijn part met je rare verhaal den boom in.

                Comment


                • #23
                  Re: 450d-500d

                  Oorspronkelijk geplaatst door LucIoshi Bekijk bericht
                  Net zoals de meesten hier vind ik dit ook maar een bizar verhaal... Als je merkt dat wat in de doos zit niet overeenkomt met wat je hebt gekocht, ga je toch onmiddellijk terug? Dat excuus van "ik ben een leek", houdt toch geen steek? Je dacht blijkbaar dat je een slag had geslagen en wanneer je na zoveel maanden tot de ontdekking komt dat het toch niet in je voordeel was, wil je dan toch maar gaan wisselen... Ik kan mij moeilijk inbeelden dat VDB dit met opzet zou doen. Dat zou meer schade dan baten voor hen brengen. Ik zou nog trachten te wisselen, maar moest ik VDB zijn, dan kon je voor mijn part met je rare verhaal den boom in.
                  Raar ventje ze gij. In de zomerperiode gewoon een toestel kopen ter vermaak van de zon. Thuiskomen batterij opladen en fotokes trekken onbezonnen lekkerlui. NIET IEDEREEN IS EEN FREAK DIE ONMIDDELIJK alle specs nakijkt en checkt en flipt en freakt eh! Vergeet da ni !

                  En btw ik ben ook ne freak maar niet in dit onderwerp.

                  Comment


                  • #24
                    Re: 450d-500d

                    Bij aankoop van een camera ga je verschillende modellen vergelijken , zoals de 450d versus de 500D, leek of niet.

                    En één van die verschillen waarom je voor de 500D zou kiezen, is de videofunctie, als je deze na X-aantal maanden dan nog niet gebruikt hebt, had je beter de goedkoopste spiegelreflex op de markt gekocht, als het toch niet uitmaakt welke specificaties deze heeft....

                    Misschien leer je hier wel iets uit

                    greetz, Marc
                    1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                    www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

                    Comment


                    • #25
                      Re: 450d-500d

                      Oorspronkelijk geplaatst door moeiser Bekijk bericht
                      Besten, heb deze zomer bij vandenborre een aankoop gedaan van mijn camera.

                      Ik had de EOS 500D gekocht, maar wat blijkt nu: HET IS EEN 450D body die in de verpakking zat!

                      Wat zou ik doen? De 450d houden of ruilen tegen de 500?

                      mvg!
                      De canon 450 met kitlens kost rond de 530 euro,
                      de canon 500 met kitlens rond de 680 euro bij digicamshop.
                      Toch een dik verschil van 150 euro, dus ik denk dat iedereen al lang teruggekeerd zou zijn naar vdb. Wat je zegt, dat fotografie en die body's, etc. Ingewikkeld zijn voor je, begrijp ik wel. Maar iedere persoon die zomaar eventjes een smak geld op de toonbank legt, kijkt wellicht die avond nog eens goed naar zijn toestel en dat moet dit toch wel opvallen.
                      Wat je zegt dat de toestellen 'beter' worden met een lager getal klopt enerzijds wel. Maar dat heeft absoluut niets te maken met de zaak, aangezien je een 500d hebt gekocht.
                      En stop alstublief met zo assertief te zijn, zoals 'mijnheertje', en nog van deze kinderachtige uitspraken.

                      Tom
                      Canon 450d + grip, Canon 70-200mm f4 L, Tamron 28-75mm f2.8, Canon speedlite 430ex II, Tamron 90mm f2.8, Seculine t2d + Strobist.
                      The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease.

                      Comment


                      • #26
                        Re: 450d-500d

                        Oorspronkelijk geplaatst door moeiser Bekijk bericht
                        Raar ventje ze gij.
                        Jaja, ik zal wel het rare ventje zijn hier...

                        Comment


                        • #27
                          Re: 450d-500d

                          Oorspronkelijk geplaatst door moeiser Bekijk bericht
                          Het is omgekeerd eh dyslecticus
                          Ge snapt hem niet he
                          Was een grapje he

                          Nu als ik iets koop kijk ik toch steeds of de inhoud van de doos correct is.
                          Ik zou dus direct zijn terug gegaan. Als jij dit echt zoveel later pas hebt ondekt zou je best zo snel mogelijk terug gaan. Of ze je v erhaal nog gaangeloven weet ik niet, je zou bvb een 2e hands 450D gekocht kunnen hebben en met deze terug gaan naar VBD.

                          mir

                          ps Ik heb deze zomer een 450D met kitlens nieuw in de solden gekocht voor 400 euro en dit is geen grapje
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                          Comment


                          • #28
                            Re: 450d-500d

                            Oorspronkelijk geplaatst door moeiser Bekijk bericht
                            ... het in vraag stellen van mijn aanstellerij ...
                            ok, we zullen uw aanstellerij (zoals je het zelf noemt) niet meer in vraag stellen.

                            btw. je zou beter een beetje assertiever zijn in het echte leven ipv hier een grote mond te komen opzetten op een forum, uiteindelijk is het je eigen domme schuld dat je met het verkeerde product de deur bent uitgewandeld.
                            Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
                            - Isaac Asimov-

                            Comment


                            • #29
                              Re: 450d-500d

                              Oorspronkelijk geplaatst door moeiser Bekijk bericht
                              Raar ventje ze gij. In de zomerperiode gewoon een toestel kopen ter vermaak van de zon. Thuiskomen batterij opladen en fotokes trekken onbezonnen lekkerlui. NIET IEDEREEN IS EEN FREAK DIE ONMIDDELIJK alle specs nakijkt en checkt en flipt en freakt eh! Vergeet da ni !

                              En btw ik ben ook ne freak maar niet in dit onderwerp.
                              Om nog maar eens in te pikken in deze topic. Veruit iedereen die een reflexcamera koopt, is meestal wel dolgelukkig dat hij nieuw speelgoed heeft en wilt dit zo snel mogelijk onder de knie krijgen. Als jij enkel een toestel voor vermaak in de zon wilt kopen, waarom heb je dan geen bridge of compact camera gekocht, is voor uw doeleinden zovelen beter. Maarja stop nu maar best om met personen te discusiëren die in dit onderwerp meester zijn. Ze zullen het wel beter weten.
                              en ten laatste: jij vroeg raad, je kreeg ze, wees tevreden dat sommige mensen tijd maken door zo snel reageren op uw probleem (al hoewel het vrijwel zinloos is om 6 maand te laat zo'n topic te starten).

                              Tom
                              Canon 450d + grip, Canon 70-200mm f4 L, Tamron 28-75mm f2.8, Canon speedlite 430ex II, Tamron 90mm f2.8, Seculine t2d + Strobist.
                              The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease.

                              Comment


                              • #30
                                Re: 450d-500d

                                Waarom kopen ultra rijke mensen pakweg een auto van 9598544 euro zonder verstand van het machien en rijden ze er maar 69kmph mee?

                                Ik heb dat gewoonweg gekocht uit verveling en uit feit dat ik hier betere foto's mee trek. MET kennis of ZONDER kennis. Idd zonder kennis zoals ik nu bezig ben trek ik daar ook betere foto's mee. En uiteraard NOG betere foto's als ik er wel verstand van zou hebben. En neeen, ik was niet dolgelukkig als een kind toen ik thuiskwam het is maar een object, iets levensloos, ma soit doet er niet toe.

                                En het teken waarom ik zo opvliegend was is omdat er niet werd gereageerd op mijn vraag maar meer op de persoonlijke verdenkingen van mijn verhaal, wat TOTAAL niet relevant en van de kwestie is.

                                Ik ben er tenslotte wel wijzer van geworden dus na 25 posts heb ik het antwoord gekregen waarvoor ik veel dank toon voor de vlugge reactie. Spijtig voor de andere 24 zinloze. Maar toch bedankt!

                                Comment

                                Working...
                                X