Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

450d-500d

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 450d-500d

    Besten, heb deze zomer bij vandenborre een aankoop gedaan van mijn camera.

    Ik had de EOS 500D gekocht, maar wat blijkt nu: HET IS EEN 450D body die in de verpakking zat!

    Wat zou ik doen? De 450d houden of ruilen tegen de 500?

    mvg!

  • #2
    Re: 450d-500d

    Zie je dat nu pas

    Als het nu eens omgekeerd was zou je nog zeggen

    Comment


    • #3
      Re: 450d-500d

      Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
      Zie je dat nu pas

      Als het nu eens omgekeerd was zou je nog zeggen
      Heb ik dan goed bij gedaan of niet?? Welke is de duurste en beste?

      Comment


      • #4
        Re: 450d-500d

        Blijkbaar bestaan domme vragen dus toch....

        Terug naar de winkel en de 500D opeisen! Daar heb je immers (genoeg) voor betaald. (Of heb je hem 2e hands gekocht en ben je keihard opgelicht?)
        http://www.mariorentmeester.nl &
        http://www.hvzeeland.nl/ & http://www.zeeuwseregio.nl
        | D90 | D200 + grip | 50 1.8 | 18-105 VR | 70-300 VR | SB-600 | SB-800 |

        Comment


        • #5
          Re: 450d-500d

          Oorspronkelijk geplaatst door Mariosgb Bekijk bericht
          Blijkbaar bestaan domme vragen dus toch....

          Terug naar de winkel en de 500D opeisen! Daar heb je immers (genoeg) voor betaald. (Of heb je hem 2e hands gekocht en ben je keihard opgelicht?)
          Domme antwoorden bestaan inmiddels dus ook
          Ik heb zoals eerder aangehaald het toestel bij vandenborre gekocht

          Comment


          • #6
            Re: 450d-500d

            Hallo,
            Link naar een van Uw vorige posts http://forum.belgiumdigital.com/f66/...io-295334.html

            ik ben sinds enkele maanden in het bezit van een Canon 450D met standaardlens en heb

            Blijkbaar weet U dit reeds enkele maanden?

            Mvg: LFR.

            Comment


            • #7
              Re: 450d-500d

              en de doos is die van de 500D? Sta me toe sterk te twijfelen aan je schrijven!! Het type staat toch op je toestel en je bekijkt je aankoop toch wel onmiddelijk, niet? Zelfs in de winkel wordt de doos gewoonlijk geopend om te zien of er wel alles bij bijzit
              Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

              Comment


              • #8
                Re: 450d-500d

                Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                en de doos is die van de 500D? Sta me toe sterk te twijfelen aan je schrijven!! Het type staat toch op je toestel en je bekijkt je aankoop toch wel onmiddelijk, niet? Zelfs in de winkel wordt de doos gewoonlijk geopend om te zien of er wel alles bij bijzit
                Bij de ministudio was het al bekend en een lange poos ervoor ook al, er bestaat toch geen wet of regel dat ik dat eerst in een topic moet vemelden
                En zeg mij nu eens 1 reden waarom ik over zulk iets zou liegen Wat heb ik daar nu aan

                Soit, Ik heb de doos van een eos 500d, daarin zat 450d body met standaardlens van 500d.

                Ga uit van de laatste zin en herbegin eens met commentaar geven op een verstandige manier aub

                Comment


                • #9
                  Re: 450d-500d

                  Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                  en de doos is die van de 500D? Sta me toe sterk te twijfelen aan je schrijven!! Het type staat toch op je toestel en je bekijkt je aankoop toch wel onmiddelijk, niet? Zelfs in de winkel wordt de doos gewoonlijk geopend om te zien of er wel alles bij bijzit
                  En als je dan nog twijfelt 'aan mijn schrijven' leef jij in een toch wel zeer opmerkzame wereld waar er geen 'missingen' en 'fouten' bestaan. Toffe wereld anders

                  Comment


                  • #10
                    Re: 450d-500d

                    Oorspronkelijk geplaatst door moeiser Bekijk bericht
                    En zeg mij nu eens 1 reden waarom ik over zulk iets zou liegen Wat heb ik daar nu aan
                    om even in de belangstelling kunnen te staan...

                    Oorspronkelijk geplaatst door moeiser Bekijk bericht
                    Soit, Ik heb de doos van een eos 500d, daarin zat 450d body met standaardlens van 500d.
                    Er is geen specifieke standaardlens voor de 500D net zo min als voor de 450D, gewoonlijk is dat de 18-55 IS voor beiden.
                    Ik twijfel nog steeds.....
                    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                    Comment


                    • #11
                      Re: 450d-500d

                      Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                      om even in de belangstelling kunnen te staan...


                      Er is geen specifieke standaardlens voor de 500D net zo min als voor de 450D, gewoonlijk is dat de 18-55 IS voor beiden.
                      Ik twijfel nog steeds.....
                      En idd het is die 18-55 met beeldstabilisator.

                      Ik hoop dat er eens iemand anders reageert met een beetje een volwassen brein

                      Comment


                      • #12
                        Re: 450d-500d

                        Oorspronkelijk geplaatst door moeiser Bekijk bericht
                        En als je dan nog twijfelt 'aan mijn schrijven' leef jij in een toch wel zeer opmerkzame wereld waar er geen 'missingen' en 'fouten' bestaan. Toffe wereld anders
                        als het om zulke bedragen gaat ben ik wel opmerkzaam, ja, want waar jij over spreekt noem ik bedrog ten nadele van jou! Het gaat tenslotte nog altijd om een verschil van een paar 100€
                        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                        Comment


                        • #13
                          Re: 450d-500d

                          Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                          als het om zulke bedragen gaat ben ik wel opmerkzaam, ja, want waar jij over spreekt noem ik bedrog ten nadele van jou! Het gaat tenslotte nog altijd om een verschil van een paar 100€
                          Raar maar waar maar als ik terugdenk dacht ik dat die 500D in promotie stond omdat het een toonzaalmodel was en die een pakje goedkoper was dacht ik dan de adviesprijs. Ook dacht ik toen in die omstandigheden dat ik er 'al bij al'' baat bij had. Enkele maanden verstreken en ik zoek vandaag beide nieuwprijzen en constateer dat de 500D duurder is dan de 450D.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 450d-500d

                            Oorspronkelijk geplaatst door moeiser Bekijk bericht
                            Raar maar waar maar als ik terugdenk dacht ik dat die 500D in promotie stond omdat het een toonzaalmodel was en die een pakje goedkoper was dacht ik dan de adviesprijs. Ook dacht ik toen in die omstandigheden dat ik er 'al bij al'' baat bij had. Enkele maanden verstreken en ik zoek vandaag beide nieuwprijzen en constateer dat de 500D duurder is dan de 450D.
                            Dat de 500D duurder is dan de 450D had je wel kunnen denken, hé, het is een nieuw model....
                            En hier is slechts één goede raad : je toestel en je faktuur/ kasticket nemen en met je hele hebben en houden stante pede terug naar VDB en daar datgene opeisen waar je recht op hebt!
                            Hou ons op de hoogte!
                            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                            Comment


                            • #15
                              Re: 450d-500d

                              Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                              Dat de 500D duurder is dan de 450D had je wel kunnen denken, hé, het is een nieuw model....
                              En hier is slechts één goede raad : je toestel en je faktuur/ kasticket nemen en met je hele hebben en houden stante pede terug naar VDB en daar datgene opeisen waar je recht op hebt!
                              Hou ons op de hoogte!
                              Ok cava merci, ik dacht: hoe kleiner wordend modelnummer hoe beter...

                              Comment

                              Working...
                              X