Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betaalbare spiegelreflex voor beginners

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Betaalbare spiegelreflex voor beginners

Oorspronkelijk geplaatst door jeyyounit11 Bekijk bericht
    Anders gezegd: De meeste mensen die ik ken hebben een Canon en zijn er zeer tevreden over.
    Alleen dode vissen zwemmen met de stroming mee.

Er bestaat niet zoiets als goede en slechte merken. Slechte merken zijn binnen de korste keren uit de markt.

Ik zou je adviseren eens naar een winkel te gaan en er verschillende toestellens eens in je handen te pakken.
    Nikon D80 - Nikkor 18-200 - Nikon SB900

Comment

Ga naar een degelijke fotowinkel, neem de toestellen binnen jouw budget van de verschillende merken in je hand, probeer de bediening uit en dit zal je keuze leiden.
      Zo heb ik ooit , in lang vervlogen tijden, mijn eerste analoge canon gekocht en er nooit spijt van gehad. Dit was voor mij nog steeds, enkele digitale toestellen verder, nog altijd mijn beste keuze.

Comment

Ik stel voor het aan je kennissen te vragen die je bezig hebt gezien. Hier kom je alleen maar dezelfde antwoorden tegen. zeker als je het vuur aanwakkerd met de stelling dat canon het beste....... is.

Comment

Voor mei moogt ge er van uit gaan dat canon de beste is.maar als ge naar de winkel gaat neem eens de nikon d90 in de hand.Of voor je vertrekt kijk eens naar de reakties op de d90 en dan eens in de hand nemen.Dan kun je nog altijd nen canon kopen (je moet dan later geen spijt hebben van uw keuze)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tibbo Bekijk bericht
            Voor mei moogt ge er van uit gaan dat canon de beste is.snip
            pech .. ik dacht in juni een 7D van Canon te kopen ...

It is difficult to soar like an eagle when you're surrounded by turkeys ..

Comment

Misschien zijn er hier bij dit forum een paar forumgenoten die heel bekend zijn met urbexfotografie dan kunnen deze je misschien vertellen wat voor lensje, je mee moet beginnen. Een body , die keuze voor welk merk, daar ga ik je echt niet mee helpen.

Veel plezier in de toekomst met je hobby.

Comment

Vraag toch eens aan je vrienden of je eens wat foto's mag maken met hun camera?
                EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Working...
                X