Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jullie mening graag!!! (zeer lage prijs objectief)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jullie mening graag!!! (zeer lage prijs objectief)

Ik heb mijn oog laten vallen op de Sigma 70-300mm f/4-5.6 APO Macro Super objectief. Na wat gezoek op internet kwam ik een Duitse online shop tegen die de lens kan leveren voor 128 euro. Behoorlijk goedkoop dus!
    De meeste aanbiedingen die ik tegenkwam zaten meer rond de 220/240 euro.

Ik heb het een en ander uitgezocht omdat ik het toch wel 'te goed om waar te zijn' vond. Wat blijkt; de telefoonnummers en het adres klopt (heb ik nagezocht in de Duiste gele gids). Ook verkopen ze het een en ander via Ebay met bijna alleen maar positieve feedabck.

Ze versturen ook onder rembours (32 euro) normale verzendkosten zijn 15 euro.

Wat vinden jullie? Te vertrouwen of toch maar een stuk duurder kopen bij een online shop die wat bekender is

"een Duitse online shop" lijkt me wat vaag om een deftig antwoord op jou vraag te krijgen.

Heb je al een gechecked of de (Duitse) BTW er inbegrepen is?
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Hun adres is: http://www.DigitalShop24.de

Ik zit nu even de 'kleine lettertjes' te lezen.... ik had beter moeten opletten bij de Duitse les....

Comment

Het is idd goedkoop.
        Hier nog enkele andere adressen:
        http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?sucheall=sigma+70-300+5%2C6&min=&max=&image1.x=0&image1.y=0

Oli.

Comment

Originally posted by Tinus

Ik heb mijn oog laten vallen op de Sigma 70-300mm f/4-5.6 APO Macro Super objectief. Na wat gezoek op internet kwam ik een Duitse online shop tegen die de lens kan leveren voor 128 euro. Behoorlijk goedkoop dus!
          De meeste aanbiedingen die ik tegenkwam zaten meer rond de 220/240 euro.

Ik heb het een en ander uitgezocht omdat ik het toch wel 'te goed om waar te zijn' vond. Wat blijkt; de telefoonnummers en het adres klopt (heb ik nagezocht in de Duiste gele gids). Ook verkopen ze het een en ander via Ebay met bijna alleen maar positieve feedabck.

Ze versturen ook onder rembours (32 euro) normale verzendkosten zijn 15 euro.

Wat vinden jullie? Te vertrouwen of toch maar een stuk duurder kopen bij een online shop die wat bekender is
          Die aanbieder is een klant van mij die geregeld Toshiba geheugenkaarten van mij afneemt.

Die lens is ook in Belgie te koop. Heb de lens nog nooit uitgetetst.

SIGMA 70-300mm f4,0-5,6 APO Makro Super II

70 - 300 mm F4 - 5,6 APO MACRO SUPER Macrofotografie bij een brandpuntsafstand van 300mm = reproductiemaatstaf 1:2 (helft van de werkelijke grootte). Dit zoomobjectief beslaat een brandpuntsafstand van 70 tot 300mm, ideaal voor zowel portret-, landschap- als ook sportfotografie. Twee " Special Low Dispersion" (SLD) lensdelen in de eerste lensgroep en één achteraan minimaliseren de chromatische aberratie die inherent is aan de meeste telezoomobjectieven. Het resultaat is dat elk object in het volledig zoombereik scherp en contrastrijk gefotografeerd kan worden.

SPECIFICATIES:

Lensvatting(en) SAF, MAF, NAF-D, PAF, CAF
          Lensopbouw (groepen/elementen) 10 / 14
          Beeldhoek (graden) 34,3-8,2
          Aantal diafragmalamellen 9
          Kleinste diafragma (groothoek) 22
          Kortste instelafstand (cm) 150*(95)
          Vergrotingsmaatstaf 1:4,1*(1:2)
          Filtermaat (mm) 58
          Afmetingen diameter x lengte (mm) 74,5x119,5
          Gewicht (gram) 585

Comment

Die aanbieder is een klant van mij die geregeld Toshiba geheugenkaarten van mij afneemt.
            Die lens is ook in Belgie te koop. Heb de lens nog nooit uitgetetst.
            Grappig, verder nooit geen problemen met hem gehad???

Bedankt voor de specs, maar die kende ik uiteraard al...

Comment

Tinus,

De prijs zou best kunnen kloppen. In Nederland is deze lens te koop voor 148 euro dus de prijs zou wel kunnen kloppen.
              Ik heb hem zelf een jaar gebruikt en voor het geld is het geen slechte lens. Als je wilt kan ik je wat voorbeelden mailen.

Erik
              http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

Comment

Hoi Erik,

148 euro zeg je? Weet je zeker dat het dan om de APO versie gaat en niet de DL?

Comment

Originally posted by Tinus

Hoi Erik,

148 euro zeg je? Weet je zeker dat het dan om de APO versie gaat en niet de DL?
                  Oeps.....Moet toch eens goed leren lezen..heb het woordje APO over het hoofd gezien.
                  http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

Comment

't is misschien een domme vraag, maar wat is precies het verschil tussen die DL en die APO?

Is zo'n DL trouwens een goeie lens (relatief uiteraard he, ik weet ook wel dat er veel betere lenzen bestaan)?

Alvast bedankt!

Tim
                    Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

http://www.timdebacker.be

Comment

De APO versie heeft 'beter' glas. (anders geslepen dacht ik)
                      Je moet maar even op de sigma site gaan zien, en de legende bij de lenzen even bestuderen.

Comment

Amai straffe winkel is dat die verkopen wapens en foto matriaal
                        Die nemen wel een heel brede markt aan
                        Of denken ze dat er een verband is tussen wapen gebruik en fotografie

Greetz Wouter

Comment

Originally posted by Tom
                          De APO versie heeft 'beter' glas. (anders geslepen dacht ik)
                          Je moet maar even op de sigma site gaan zien, en de legende bij de lenzen even bestuderen.
                          op pcphotoreview staat een review met vergelijking tussen de APO en de DL, blijkbaar scoorde de DL beter ook al was het een "oudere" versie

Comment

Originally posted by Psycho Duck
                            Amai straffe winkel is dat die verkopen wapens en foto matriaal
                            Die nemen wel een heel brede markt aan
                            Of denken ze dat er een verband is tussen wapen gebruik en fotografie

Greetz Wouter
                            Wist je niet dat veel jagers nu fotojagers zijn geworden? Hij wil dus gewoon zijn klanten houden
                            Nooit van een fotosafari gehoord Vroeger liet men die foto er af en dchoot men echt op die diertjes.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Vroeger liet men die foto er af en dchoot men echt op die diertjes.
                              arme diertjes

Comment

Working...
                              X