Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stuurprogramma Canon Eos op Vista of Win7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stuurprogramma Canon Eos op Vista of Win7

Bestaat er ergens de mogelijkheid om Vista of Win 7 niet zelf het stuurprogramma te laten kiezen bij aansluiten van een digitale camera?

Ik probeer momenteel mijn camera's op een PC aan te sluiten (ik heb de Eos Utility-tool nodig), dus daartoe heb ik de software geïnstalleerd.
    Updates via Canon website gedaan en nadien pc opnieuw opgestart.

Bij aansluiten van een camera via de USB-kabel maakt Win 7 ogenblikkelijk verbinding als ware de camera een USB-stick en installeert Windows ook zijn eigen stuurprogramma. Windows herkent de camera dus wel, maar de Canon-progjes herkennen deze niet. Logisch want Windows heeft deze 'ingenomen' als zijnde USB-sticks.

Waar kan ik de stuurprogramma's van Canon terugvinden op men pc en die dan handmatig instellen?

Hoe kan ik dit oplossen?

Heb met meerdere camera's getest, maar overal hetzelfde principe.

Instellen in apparaatbeheer dat Windows moet vragen om stuurprogramma's te installeren (of zeggen dat hij het niet automatisch mag doen) haalt niets uit...
    - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -
Working...
X