Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon eos 450d 18-55 is

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon eos 450d 18-55 is

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
    Een koord zit er altijd bij.....
    Dacht ik ook... allez, zou logisch zijn... maar volgens de site van VDB niet...

Is dit btw, een gewoon koordje voor rond uw hand of een deftige koord om eventueel ook rond uwe nek te hangen...?

Of zijn er andere en betere koorden hiervoor ?

Thnx

Comment

zoals reeds gezegd een degelijke nek koord!
      canon eos 450D + 18- 55mm IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door waterfanaat Bekijk bericht
        zoals reeds gezegd een degelijke nek koord!
        ik zal straks eens gaan kijken...

Kan men met de 500D goed inzoomen ?

Kan iemand meer info verschaffen van dit toestel en zijn voor- en nadelen aub ?

Sorry voor deze vragen, maar ben dus een volkomen leek hé

Grtz,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door klikkerdeklik Bekijk bericht
          ik zal straks eens gaan kijken...

Kan iemand meer info verschaffen van dit toestel en zijn voor- en nadelen aub ?

Sorry voor deze vragen, maar ben dus een volkomen leek hé

Grtz,
          inzoomen dat is toch logischer wijze afhankelijk van welke lens je erop schroefd...
          en nadelen als volkomen leek zal je in de eerst geruime tijd geen nadelen aan dit toestel vinden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door waterfanaat Bekijk bericht
            inzoomen dat is toch logischer wijze afhankelijk van welke lens je erop schroefd...
            en nadelen als volkomen leek zal je in de eerst geruime tijd geen nadelen aan dit toestel vinden...
            Jij bent er nog altijd tevreden van ?

Waar kocht je hem als ik vragen mag ?

Comment

ik heb de 450D en tot nu toe tevreden van!
              en heb dit toestel op de kop kunnen tikken, had nog geen 400click's

Comment

,

Een 500D heeft van nature helemaal geen zoom.

Comment

ik denk dat ik voor den 450D ga gaan...

Heb eigenlijk die videofunctie niet nodig... heb een camera...

Comment

ik denk dat ik voor den 450D ga gaan...

Heb eigenlijk die videofunctie niet nodig... heb een camera...
                    maar die kan ook niet zoomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                      maar die kan ook niet zoomen
                      Ben aan het kijken voor de CANON EOS 500D KIT 18-55IS

zal nog e wa moeten sparen...

Comment

Ben aan het kijken voor de CANON EOS 500D KIT 18-55IS

zal nog e wa moeten sparen...
                        Neem ook foto's met de 450D en tis een goeie,je kan hem online al krijgen voor 529 euro met de kitlens EF-S 18-55 IS bij www.digicamshop.be ,vandaag voor 22h00 besteld morgen al in huis , voor 745 heb je hem al met de 17-85 IS USM is al een ietsje beter lens dan de 18-55 IS
                        Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bloatenaas Bekijk bericht
                          Neem ook foto's met de 450D en tis een goeie,je kan hem online al krijgen voor 529 euro met de kitlens EF-S 18-55 IS bij www.digicamshop.be ,vandaag voor 22h00 besteld morgen al in huis , voor 745 heb je hem al met de 17-85 IS USM is al een ietsje beter lens dan de 18-55 IS
                          Is dat een betrouwbare shop ?

Geven die mannen ook garantie ?

Thnx

Comment

Is dat een betrouwbare shop ?

Geven die mannen ook garantie ?

Thnx
                            zeer betrouwbare shop & ja ze geven garantie , iedereen geeft toch garantie? lol?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gracjan20 Bekijk bericht
                              zeer betrouwbare shop & ja ze geven garantie , iedereen geeft toch garantie? lol?
                              jaja, totdat er iets aan scheelt en dan is het meestal miserie...

Iemand een idee van hoelang bv een reparatie duurt bij een/die webshop ?

Ik zou dat graag allemaal op voorhand weten, zodoende kan ik mijn toestel in de beste winkel kopen, niet alleen qua prijs maar ook qua service na aankoop

Alvast bedankt voor de bijkomende info !

Comment

jaja, totdat er iets aan scheelt en dan is het meestal miserie...

Iemand een idee van hoelang bv een reparatie duurt bij een/die webshop ?

Ik zou dat graag allemaal op voorhand weten, zodoende kan ik mijn toestel in de beste winkel kopen, niet alleen qua prijs maar ook qua service na aankoop

Alvast bedankt voor de bijkomende info !
                                Overal hetzelfde,koop je hem bij VDB , foto Rubens of Konijnenberg,ze moeten het toch altijd opsturen naar de leverancier. Dit wil zeggen dat je het toestel naar gelang het te herstellen defect die eraan is +- 3 tot 6 weken kwijt bent.Als je online koopt moet je wel zelf het pakje opsturen naar de winkel waar je het gekocht hebt natuurlijk , tenzij je er niet ver vanaf woont,heb een lens gekocht bij foto Rubens online(op digicam hadden ze het niet meer in voorraad)is ook opgestuurd voor herstelling en te horen gekregen dat ze het gelijk doorgestuurd hebben naar de plaats vanwaar zij ze hebben ingekocht,zo zie je maar , wat bedoel je dan met een goeie service .Er is nog een goeie online winkel maar dan wel in Nederland , www.cameranu.nl , bij deze heb ik onlangs de sigmalens 18-50 f2.8-4.5 DC OS (Canon)voor meer dan de helft van de prijs dan bij andere online winkels aangekocht ,dit als vervanging voor mijn kitlens de Tamron 28-75 f/2.8 die in herstelling is(heb nu een reserve voor een goed prijsje)
                                Ja 'k weet het een mens twijfelt nogal eens bij aankoop van iets dergelijks,zoals ze zeggen altijd bij je eerste gedacht blijven.
                                Veel geluk met het twijfelen en zoeken naar een degelijk toestel
                                Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Working...
                                X