Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwijzingen naar webshops JA/NEEN ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by NataliaNL
    [quoteop andere fora die ik ken, moet iemand die een commercieel getinte posting zet wel sponsor van het forum zijn .. maar dat is een questie die niet ik, maar de VZW moet beöordelen
    Ja, leuk, Otto als hoofdsponsor
    [/quote]

Heb twee keer een email gezonden voor sponsering, heb eigenlijk geen duidelijk antwoord gekregen. Zouden ze eens bekijken.

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Originally posted by NataliaNL
      nou, dan heb ik de link naar mijn eigen website ook maar weggehaald. Ik fok af en toe een nestje Devon Rex kittens, en die verkoop ik. Dan zou mijn catterywebsite ook niet mogen..... Of mag dat wel in je profiel??
      Wel Natalia er is wel een verschil want jouw kittens hebben initieel niets met het onderwerp van de site te maken en ik heb je nog niet weten mensen lokken naar jouw site ook niet. Moest je dit doen op een site over kittens had ik er al veel meer een probleem mee want waar stopt het he....

Comment

nou, dan heb ik de link naar mijn eigen website ook maar weggehaald. Ik fok af en toe een nestje Devon Rex kittens, en die verkoop ik. Dan zou mijn catterywebsite ook niet mogen..... Of mag dat wel in je profiel??
        Dat mag wel natalia, zoalang je hier niet tussen cammera's en accessoires een kat post met daarbij de uitleg hoe schitterend ze wel is en daarbij een verwijzing naar je eigen site waar je ze kan kopen is het goed.
        Het gaat hem hier wel degelijk over fotomateriaal of wat erbij hoort, als we het zo niet doen dan is dit hier binnen de korste keren een reclameforum wat niet de bedoeling is.
        Als er iemand begint dat winkel A zo'n goede winkel is omdat ie er goede ervaring mee heeft mag dit natuurlijk omdat dit uit eigen ervaring is en omdat men een neutraal is. Maar verwijzen naar je eigen comerciele site met fotomateriaal en dergelijke mag dan weer niet omdat het neutrale er dan kan af zijn en omdat dit toch een soort van reclame is wat hier nu eenmaal niet thuishoort.

Ik denk ook dat er hier op dit forum zeker niet te snel gemodereerd wordt, 't is gewoon een kwestie van ergens de lijn te trekken, dit zoals eerder gezegd om in de toekomst discussies te vermijden.
        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

hehe, een thread die nogal gevoelig ligt. I like it
          aan de andere kant is het wel zo dat de moderators van een forum hun zin doen, of we daar nu mee akkoord gaan of niet. stelling is dan vrij simpel hé : in de forum rules wordt gezegd dat links naar commerciele sites in een avatar/profiel niet toegelaten zijn, en klaar. links naar (eigen) commerciele sites zou ook niet mogen natuurlijk

ik heb ook een eigen zaak(je) in IT materiaal en zet ook geen directe links, alhoewel ik via via wel al vragen heb gekregen van forummembers over hun pc configuratie (en dan heb ik enkel advies gegeven zonder te verkopen, hoeft ook niet voor mij)

afin, is inderdaad een beetje een mes dat aan twee kanten snijdt. dus otto, verwijder je rechtstreekse links en zeg in het vervolg : je kan via mijn site (zonder die link te zetten) info vinden, en als iemand écht wil, komt hij zo ook wel bij jou terecht

dit forum gaat in de eerste plaats toch over fotografie hé, en niet over het al dan niet muggeziften over posts
          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Originally posted by lapino
            aan de andere kant is het wel zo dat de moderators van een forum hun zin doen, of we daar nu mee akkoord gaan of niet. stelling is dan vrij simpel hé : in de forum rules wordt gezegd dat links naar commerciele sites in een avatar/profiel niet toegelaten zijn, en klaar. links naar (eigen) commerciele sites zou ook niet mogen natuurlijk

ik heb ook een eigen zaak(je) in IT materiaal en zet ook geen directe links, alhoewel ik via via wel al vragen heb gekregen van forummembers over hun pc configuratie (en dan heb ik enkel advies gegeven zonder te verkopen, hoeft ook niet voor mij)

afin, is inderdaad een beetje een mes dat aan twee kanten snijdt. dus otto, verwijder je rechtstreekse links en zeg in het vervolg : je kan via mijn site (zonder die link te zetten) info vinden, en als iemand écht wil, komt hij zo ook wel bij jou terecht

dit forum gaat in de eerste plaats toch over fotografie hé, en niet over het al dan niet muggeziften over posts
            Nog een kleine correctie als het van mij afhangt. Geen verwijzing naar zijn site maar post gewoon al de info. En Otto mag dan nog altijd tevreden zijn want veel mensen zullen nog altijd op zijn profiel klikken of de homepage link en zo op zijn commerciele site terechtkomen.

Comment

Hallo lapino,

Na de recente aanpassingen van het forum zijn niet alle sticky-topics al helemaal compleet. Maar in de vorige versie stond heel duidelijk vermeld dat commerciële postings niet toegelaten waren ...
              De sticky topics worden geregeld aangepast naarmate de nood zich voordoet.
              Otto weet dus perfect wat kan en wat niet kan - daar is hem in het verleden al genoeg op gewezen.

En dat moderators "hun zin doen", dat geloof je toch zelf niet?
              (In dit geval is het de BD-crew geweest die de topic verwijderd heeft).
              De moderatoren hebben overleg gehad met de crew alvorens ze aan hun (geheel) vrijwille taak zijn begonnen (waarvoor nogmaals dank).
              Er zijn strikte afspraken gemaakt wat over wat kan en wat niet - en daarvoor is er trouwens vrij permanent overleg tussen de crew en de moderatoren omdat de omstandigheden nogal eens variëren.

Wij zijn er zeker van dat de moderatoren zeer gewetensvol en met genoeg "feeling" hun niet zo eenvoudige taak weten te vervullen.
              En dat verdient naar mijn mening enkel respect ...

Jaja

Originally posted by lapino

Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

ik beweer ook niks negatief over de moderators hoor, sorry als dit zo overkwam. ben ook nog mod geweest (van een totaal ander soort forum maar soit) en als de mods er niet waren geweest, was het snel een knoeiboel geworden

Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Ik kan de beslissing al beter begrijpen, zeker nu ik lees dat't in de forumrules staat. Oto volgt best de raad van Alpino op dan.

Om het terug goed te maken met de moderators (voor ik erafvlieg ):Ik vind het wel fantastisch dat ze niet reageren op het aanbod van sponsering. heerlijk rustig zo...ik ga me nog deze week lid maken van de vereniging ZONDER winstoogmerk.

Ook leuk dat de tread veel aandacht krijgt: zo krijgt mijn lievelings camera ook veel aandacht .
                  ikzelf Casio QV-3500EX - mijn broer DMC-FZ2 (http://home.tiscali.be/krisentom/fz2/index.html)

Comment

Originally posted by Tommer
                    Ik kan de beslissing al beter begrijpen, zeker nu ik lees dat't in de forumrules staat. Oto volgt best de raad van Alpino op dan.

Om het terug goed te maken met de moderators (voor ik erafvlieg ):Ik vind het wel fantastisch dat ze niet reageren op het aanbod van sponsering. heerlijk rustig zo...ik ga me nog deze week lid maken van de vereniging ZONDER winstoogmerk.

Ook leuk dat de tread veel aandacht krijgt: zo krijgt mijn lievelings camera ook veel aandacht .
                    Hallo Tom,

Er was geen directe link alleen maar de opmerking in welke rubriek ze het op mijn site konden vinden zonder zelfs de naam van mijn site te noemen.

Maar voor iedereen die het wil zien wordt over een kleine twee weken op de belgische Panasonic Site gepubliceerd. Nadat de heren journalisten en het Panasonic team hun kleine lunch hebben verteerd.

Hier is de foto van de bewuste camera.

Voor meer in info bekijk van week tot week de site van Panasonic voor meer info.
                    Officiele persconferentie volgende week donderdag om 11.30 met lunch voor de heren van de pers.

En dit is de menukaart voor de pers.

PANASONIC - MENÜ

Törtchen von Sellerie, Trüffel und Entenstopfleber
                    mit lackierter Taubenbrust

* * *

Sautierte Langostinos
                    mit Ananas-Paprikachutney und Ingwerbisque

* * *

Geräucherte Roulade von Bachsaibling und Jakobsmuscheln
                    mit Topinambur

* * *

Medaillon vom Rehrücken auf Spitzkohl
                    mit kaltgerührten Preiselbeeren

* * *

Rohmilchkäsevon unserem Affineur René Tourette
                    mit hausgemachten Spezialitäten

* * *

Kleine Variation von Valrhona-Schokolade "Pur Caraïbe"
                    mit Birnen-Honigcoulis

Comment

Raar,
                      Want ik heb zonet met Panosonic gebeld en ze deden alsof hun neus bloedde. Waar is die voorstelling in Duitsland?

Op de Amerikaanse forums denken ze dat de camera 999€ i pl v 600€ gaat kosten...
                      ikzelf Casio QV-3500EX - mijn broer DMC-FZ2 (http://home.tiscali.be/krisentom/fz2/index.html)

Comment

Raar,
                        Want ik heb zonet met Panosonic gebeld en ze deden alsof hun neus bloedde. Waar is die voorstelling in Duitsland?

Op de Amerikaanse forums denken ze dat de camera 999€ i pl v 600€ gaat kosten...
                        Hallo Tom,

Dat is nou typisch voor die japanse fabrikanten.

Ze zullen wel weer boos zijn omdat het nieuws alweer is uitgelekt.
                        En vooral dat de menukaart al bekend is.

Ik zet in mijn rubriek verwacht altijd 999€ of 9999€ als ik zelf het produkt niet verkoop.

De officiele perspresentatie voor de nieuwe Lumix DMC-FZ10 is volgende week in Hamburg.

Perskaart niet vergeten en begin nu alvast maar te vasten !

Comment

Geen slecht menuke voor een Duits menuke...
                          Heb pas binnen 2 maanden een perskaart

Comment

Geen slecht menuke voor een Duits menuke...
                            Heb pas binnen 2 maanden een perskaart
                            Nou dat komt goed uit. Dan kunt u binnenkort weer eens een Canon happening meemaken i.v.m. de introduktie van de nieuwe XXXXXXXXXXXXXXX

Oef !

XXXXXX staat voor weggelakt was te commercieel.

Meer is te lezen na de perspresentatie op de Canon website.

Comment

[QUOTE] Originally posted by Otto Knap
                              Hallo Tom,

Er was geen directe link alleen maar de opmerking in welke rubriek ze het op mijn site konden vinden zonder zelfs de naam van mijn site te noemen.
                              Hmm hmm er stond gewoonweg www.xxxxxx.be en die verwees weliswaar niet recht naar de info op je site maar wel naar de welkomstpagina op je site (eigenlijk erger dan recht naar de info). Kom dus nu niet de heilige uithangen. Of waren hier meerdere personen die links zagen die jij nooit geschreven had? Deze statement van jou is gewoonweg een regelrechte leugen! Je doet dit om commerciele redenen dat weet je zelf goed genoeg. Wat ook de reden is dat je deze thread hier graag ziet want deze is ondertussen al zeker voor meerdere bezoeken op jouw site verantwoordelijk geweest.

No hard feelings want heb absoluut niets tegen jou of je winkel en ooit zie je me waarschijnlijk nog wel als klant maar zo ronduit liegen komt je geloofwaardigheid niet ten goede! En daar had ik al regelmatig mijn twijfels over.

Ps: ik stuur je morgen wat info over je site vandaag geen tijd meer sorry.

Comment

Inderdaad, ik kan Kevlar bijtreden, ik heb de link ook gezien.
                                Mark (300D)

Comment

Working...
                                X