Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop image tank

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aankoop image tank

Ik ben aan het twijfelen tussen een Xdrive2 en een digital data player.
    Het verschil is ongeveer een 80 euro voor de 40 gb exemplaren.
    Bij de DDP heb je daar veel extra voor waar ik vooral het interesant vind dat je de foto's op een TV kan afspelen of bekijken en ze dus al kan nakijken (in het groot) op vakantie zelf (als het hotel een TV-scherm heeft).
    Nu, hier vind ik massa's over de Xdrive maar van de DDP vind ik niet veel! Is er iemand die mij zijn ervaringen hiermee kan geven!

Heb nog 6 weken tot het verlof
    Fujifilm Finepix F31fd

Is hier nu niemand met zo een Digital Data player (van bij pin)
    Fujifilm Finepix F31fd

Comment

Originally posted by Twido
      Is hier nu niemand met zo een Digital Data player (van bij pin)
      Ik dacht Visio - mail hem anders ff ?
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

een beetje laat om te antwoorden .. ik heb zo een DDP van PIN .. enne wreed content van ..

foto's afspelen op TV op vakantie is geen enkel probleem
        uiteraard heb je er een MP3 speler bij zodat je niet meer hoeft te sleuren met al je CD's op vakantie, en ook in de wagen is die MP3 functie best leuk als je een radio hebt met line in (anders koop je een cassette-adapter) maar je hebt ook een externe HD op je laptop die zelf snel genoeg is om zelf mobiel te gaan video-editen .. en met Ghost 2003 kan je zelf een image van je systeem maken RECHTSTREEKS op de DDP .. de batterij is iets beperkter dan die van de XBOXII en je kan enkel CF kaartjes lezen, maar daartegenover staat dan wel dat je kan browsen naar je foto in een doslike omgeving en zodoende kan controleren of je foto's wel degelijk van de CF naar je DDP (cinemadisk) getransfereerd zijn

nee, ik beklaag me de aankoop van die DDP niet .. ik vraag me af hoe ik het vroeger zonder die DDP deed .. (ja, sleuren met een laptop)

Comment

Working...
        X