Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lumix TZ7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lumix TZ7

Hallo,

ik heb een panasonic dmc-fz 18 camera en een kleine canon ixus 80. Ik denk eraan mijn panasonic weg te doen omdat ik die te groot vind om overal mee naartoe te sleuren. Die canon gaat overal mee naartoe omdat die handig in de handtas past. Toch zou ik willen uitkijken naar een ander compact toestel omdat ik toch wel de zoom zal missen van de panasonic. Ik had gedacht aan de tz7. Wat zijn de voor- en nadelen van dit toestel. Of is er een beter alternatief???

Re: Lumix TZ7

Een grotere handtas?
    Groetjes van tozumi

Bezoek hier mijn webstek

Comment

hahahaha... Die is al groot genoeg

Comment

In dat geval is de TZ7 naar mijn gevoel wel een goede keuze
        Groetjes van tozumi

Bezoek hier mijn webstek

Comment

En zijn de foto's binnen een beetje goed? Want mijn canontje had mooiere resultaten binnen dan de grote panasonic moet ik wel zeggen....

Comment

Ik heb nog eens zitten verder neuzen en denk eventueel ook aan de canon powershot SX200IS... Heeft daar iemand ervaring mee?

Comment

niemand?

Comment

Ik heb de TZ7 al sinds hij op de markt is en daarvoor had ik zijn voorganger, de TZ5. Ik moet zeggen, voor "buitenfoto's" ben ik heel tevreden over de TZ7, de kleuren zitten goed, fantastische compacte zoom, goeie film-optie. Binnenshuis is de kwaliteit van de foto's echter iets minder maar daar heb ik dan een dslr voor. Verwacht binnen geen superfoto's zonder flits. Ook voor actie-foto's is hij niet zo geschikt maar dat is praktisch geen enkele compact.

Vergelijking dpreview

Succes ermee

Comment

volgens wat ik al gelezen heb, is de tz7 net dat ietsje beter dan de canon, dus zal het wss die worden. bij de canon is het grote nadeel blijkbaar ook dat de flitser omhoog komt bij het opstarten...

Comment

Working...
                  X