Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dan sta je voor de keuze ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dan sta je voor de keuze ...

Oorspronkelijk geplaatst door pquito Bekijk bericht
    Mijn excuzes aan TS en Spyro, mijn opmerking was niet op zijn plaats, had het bericht van Spyro niet goed gelezen.
    en dat siert je
    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Hallo,

De kogel is door de kerk, denk ik toch.

In eerste instantie wou ik voor Canon gaan maar nu tipt de weegschaal toch net over aan de Nikon-zijde, het zal dus de D90 worden. Alleen nog even uitzoeken met welke lens te beginnen. Dat zal waarschijnlijk de 18-105 VR worden, voor de nette prijs van 834 euro.

Wat deed me dan uiteindelijk toch gaan voor de D90.

Voor een prima prijs een prima toestel voor een beginner vanuit beginnersoogpunt.
      Heb ook het gevoel dat het makkelijker instappen zal worden met de D90 dan met de 50D.
      Ik lees heel weinig neagtiefs hier op het forum over de D90, wat natuurlijk positief is .
      Het toestel is inderdaad niet zo van prioritair belang voor een beginner, ervaring opdoen en leren goede foto's maken is zeker zo belangrijk zoals Telekees al aanhaalde.

Nog 2 nachtjes slapen en dan hup naar de winkel, daar zal ik ook vast en zeker prima worden verder geholpen met mijn definitieve keuze. Misschien verander ik daar dan toch plots weer van mening .

Allen hartelijk dank voor alle reacties en tips.

Groetjes,
      Edje C
      Last edited by Edje C; 27 december 2009, 00:28.
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Succes en veel plezier met het aankopen. Lijkt me zo'n SUPER moment!
        Wel even de foto's showen he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          Succes en veel plezier met het aankopen. Lijkt me zo'n SUPER moment!
          Wel even de foto's showen he
          Thanks Monica,

Het is echt wel zo'n Sinterklaasgevoel wat ik nu heb . Ik heb nog de hele week verlof dan dus een zee van tijd om te oefenen. Ik kijk er echt naar uit om aan de slag te gaan, foto's volgen uiteraard in de beginnershoek.

Groetjes,
          Edje C
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Proficiat Edje C, heb me weken geleden ook deze kit aangeschaft en heb het me nog geen enkel moment beklaagt.

proficiat en veel plezier ermee
            Nikon D90
            Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6 VR - Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6 G VR - Micro-Nikkor AF-S DX 85mm f/3.5G ED VR - SB 900

Comment

mooie keuze, maar als ik nog even een duitje in het zakje mag doen, kijk ook even naar de toekomst, natuurlijk is de Nikon een uitstekende keuze, maar ook een dure met het oog op toekomstige lichtsterke lenzen (van eigen merk natuurlijk), de Canonlenzen, met name de wat langere lichtsterke zijn wat voordeliger dan de Nikon varianten, mischien ook iets om in je keuze mee te nemen.
              Ik las nl dat je graag indoor sport fotografeert (lichtsterke wat langere lenzen !!)
              Mijn beste Foto moek nog trekke.

Comment

Working...
              X