Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik heb het genoegen gehad om de 300D ook te mogen testen. Hij is ondertussen goed leverbaar een handelaar in Limburg. Mensen mogen mij altijd mailen voor meer info.
Ik heb dus even getest... hij voelt helemaal niet plastiekerig aan en voor mijzelf zou ik blijven gaan voor de 10D... maar als je kijkt dan heb je al een 300D met een 28-135 lens voor de prijs van een body van de 10D... alle of toch ongeveer... ik wil maar zeggen, als je een goede snelle cam wilt met een goeie allround lens is de 300D een goede aanrader denk ik. Wil je effectief alles uit een cam gaan, moet je meer richting 10D, D100,... etc denken... just my two cents...
In ieder geval als iemand het interessant vind post ik de foto's nog wel...
Mooie beeldjes, bewijst dat al dat geleuter van slechte kit lens en zo te relativeren is. Ik wou ook dit setje kopen, maar ben wel afgekrakt op de plastic body, als voormalig 10d eigenaar.
Maar eerlijk gezegd, moest ik van een point and shoot komen, dan zou deze body en lens hemels zijn.
Nogmaals proficiat met je aankoop.
Ondertussen zit ik weer te wachten op mene 10d body.... en wachten, en wachten... help
R
Originally posted by Rudy
Ondertussen zit ik weer te wachten op mene 10d body.... en wachten, en wachten... help
Meen je dat, Rudy? Heb je een nieuwe 10D besteld?
Ja, na veel geprobeer, wikken en wegen, is en blijft het volgens mij de beste investering. Waarom Canon?? kwaliteit / lenzen/ wederverkoopswaarde. Waarom de 10d? ik wou eerst de d300 kit , maar als voormalig 10d gebruiker, heb ik besloten, na de d300 in de handen gehad te hebben, om toch voor de 10d te gaan. Waarom niet wachten op de opvolger? Dan heb ik nu niks, en liggen al die mooie lenzen hier maar werkloos.
Je weet trouwens, dat ik de 10d altijd als top beschouwd heb, en als ik zie dat me nu nog d30-ers aanbied voor de hoofdprijs, dan kan je nog steeds zonder risico's de 10d kopen !!!
Een dezer hoor ik er dus weer bij....
oh ja, eigenlijk vind ik de 1d nog wel beter, vooral de cropfaktor is daar enorm beter (voor de wides hé)
Groeten
Rudy
Comment