Hallo ,
Ik ben hier nieuw en had graag uw advies ontvangen voor de aankoop van een fototoestel .ik ben maar een amateur
ik gebruik nu een Traveler Superslim XS7 , 7.5 Mega , 3x superzoon , f=5.8-17.4mm .
gekocht bij aldi , en daar ben ik niet tevreden over . foto´s vind ik niet goede , je moet 100% goede omstandigheden hebben , om een goede foto te maken.
Ik zou die gebruiken voor foto´s te nemen op podia bij optredens , sport , vacantie enz , video is totaal niet belangrijk .
Nu liet ik mijn oog vallen op canon powershot G11 , dit lijkt mijn een goed toestel , ik ben maar een gelegenheids fotograaf , maar wens toch geen miskoop te doen.
Ik verlang wel een lithium baterij , en toestel mag ook niet te groot uitvallen.
Dit zijn de G11 gegevens
De PowerShot G11 levert een uitzonderlijke beeldkwaliteit en professionele flexibiliteit. De camera is uitgerust met een zeer gevoelige 10,0 Megapixel sensor, een hoogwaardig groothoekobjectief en 2,8-inch variangle LCD-scherm.
Zeer gevoelige 10,0 Megapixel CCD
28-mm groothoeklens met 5x zoom en optische beeldstabilisatie
2,8 inch variangle LCD-scherm
Dual Anti-Noise System met DIGIC 4
Volledig handmatige bediening en optie voor RAW-opnamen
Smart Auto en Servo AF/AE
Gezichtsdetectie
i-Contrast
HDMI-uitgang
Compatibel met het Canon assortiment Speedlite-flitsers
Wat is het verschil tussen CCD en CMOS
moet ik daar in mijn omstandigheden rekening mee houden of niet
Wie kan mij wat sugessties doen voor ik aankoop , van harte bedankt
mvg
louwe
Ik ben hier nieuw en had graag uw advies ontvangen voor de aankoop van een fototoestel .ik ben maar een amateur
ik gebruik nu een Traveler Superslim XS7 , 7.5 Mega , 3x superzoon , f=5.8-17.4mm .
gekocht bij aldi , en daar ben ik niet tevreden over . foto´s vind ik niet goede , je moet 100% goede omstandigheden hebben , om een goede foto te maken.
Ik zou die gebruiken voor foto´s te nemen op podia bij optredens , sport , vacantie enz , video is totaal niet belangrijk .
Nu liet ik mijn oog vallen op canon powershot G11 , dit lijkt mijn een goed toestel , ik ben maar een gelegenheids fotograaf , maar wens toch geen miskoop te doen.
Ik verlang wel een lithium baterij , en toestel mag ook niet te groot uitvallen.
Dit zijn de G11 gegevens
De PowerShot G11 levert een uitzonderlijke beeldkwaliteit en professionele flexibiliteit. De camera is uitgerust met een zeer gevoelige 10,0 Megapixel sensor, een hoogwaardig groothoekobjectief en 2,8-inch variangle LCD-scherm.
Zeer gevoelige 10,0 Megapixel CCD
28-mm groothoeklens met 5x zoom en optische beeldstabilisatie
2,8 inch variangle LCD-scherm
Dual Anti-Noise System met DIGIC 4
Volledig handmatige bediening en optie voor RAW-opnamen
Smart Auto en Servo AF/AE
Gezichtsdetectie
i-Contrast
HDMI-uitgang
Compatibel met het Canon assortiment Speedlite-flitsers
Wat is het verschil tussen CCD en CMOS
moet ik daar in mijn omstandigheden rekening mee houden of niet