Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezamelijke aankoop batterij BP511

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Lightyear
    Heeft al iemand notie van wat er met de garantie gebeurt als er schade ontstaat aan de camera door de batterij (verhitting en zo) ?
    Vandaag zei dhr Ruitenberg van Crown mij bv dat door verhitting in de D300 er CF kaarten (die vlak achter de batterij zitten) kunnen vervormen en dus vastraken in de sleuf) ... had al ettelijke gevallen gehad .. kan natuurlijk commerciele praat zijn, maar verhitting van batterijen heb ik al meer verhalen over gelezen !!
    Ik heb dus bij hem 2 extra orig. Canon batterijen gekocht aan 50 eur/stuk. Sorry jongens, maar ik riskeer mijn camera niet met merkloze batterijen van 10 eur of minder !
    Wilde ook geen risico nemen en heb een originele 512 van Canon gekocht, niet wetende hoevell ik mocht betalen... Val niet omver ! 99,60 € MIljaaaaarde, de afzetter !!!
    Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

    Comment


    • #17
      € 50 voor een originele batterij is wel erg weinig...achteraan in de 70 vind je ze bvb. in de meeste Duitse winkels.
      Mark (300D)

      Comment


      • #18
        Originally posted by Cyrox
        € 50 voor een originele batterij is wel erg weinig...achteraan in de 70 vind je ze bvb. in de meeste Duitse winkels.
        Allee, oef, klinkt al wat beter... Toch veel geld zelle
        Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

        Comment

        Working...
        X