Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen canon 450D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Problemen canon 450D

Beste BD'rs,

ik werk met een canon 450D maar gisteren kreeg ik ineens problemen met mijn toestel. Ik wou snel nog een aantal foto's trekken voor ik naar mijn werk vertrok, ik zet mijn toestand op M en neem een foto. De sluiterstijd stond op 1/40 maar...hij nam een sluiterstijd van 30 seconden! Meer nog: na die lange sluiterstijd, gaf hij niet eens een foto. Ik schrok me rot, probeerde nogmaals maar steeds hetzelfde probleem. Ik heb dan zitten switchen tussen M, sluitertijdprioriteit, diafragmaprioriteit, A-Dep... en allen gaven ze een sluitertijd van 30 seconden en géén foto. Enkel de vooringestelde functies (portret, landschap, automatisch...) werkten perfect, gaven kortere sluitertijden en effectief ook foto's. Heeft iemand hier ervaring mee? Waar kan dit aan liggen? Of gewoon binnendoen voor herstelling ? Hartelijk dank voor al wie me kan helpen
    Canon 450D

Portfolio

Re: Problemen canon 450D

Hallo,
    het is en blijft altijd een zeer nare ervaring als je zoiets meemaakt.
    Hebt u al geprobeerd om de camera terug in de fabrieksinstellingen te zetten?
    In uw menu's instellingen wissen. Er staan er 2 in n.m. "wis instellingen" en "wis pers. instellingen".
    Misschien dat de camera dan wél weer werkt zoals u wilt?
    Zoniet, wellicht naar de hersteller...

Ik wens u het beste en succes.
    Groet
    Adrie

Comment

Re: Problemen canon 450D

Ik zal hem dan maar binnen doen. Valt gelukkig nog onder garantie dacht ik, maar toch: zoiets zie ik niet graag gebeuren
      Canon 450D

Portfolio

Comment

Working...
      X