Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1D Mark III ervaringen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 1D Mark III ervaringen?

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
    haha ik zag een tweedehandse *goedbehandelde* 1D MkIII voor 2500 euro.
    Kep hem veel succes gewenst
    Dat denk ik ook, wishfull thinking zeggen we dan.
    Een tweedehands 1dIII zou tussen de 1500 en de 1750 moeten liggen vind ik eerlijk gezegd, afhankelijk van de staat.

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
      Dat denk ik ook, wishfull thinking zeggen we dan.
      Een tweedehands 1dIII zou tussen de 1500 en de 1750 moeten liggen vind ik eerlijk gezegd, afhankelijk van de staat.

Mark
      JA IK WIL !!

Hij zal snel weg zijn voor dat geld, vraag vs. aanbod hé!

Ik zeg altijd, het is waard wat de zot er nog voor wil geven.

Comment

ik ben niet zot en ik vind geen zotten. Dus ik zit met materiaal dat ik kwijt wil en materiaal dat altijd net voor mijn neus weg is naar de 1e geïnteresseerde die gemaild heeft (ik als 2de dan )

Ik wil ook een 1D Mark III.. maar wrs gewoon om te hebben of zo. Ik denk dat het beter is dan mijn 50D (of ja, *denken* is een stom woord hier). Ik zou nog wat wachten tot de menskes met wat veel geld hunne Mark IV zijn gaan halen en dan de Mark 3 te koop zetten. Vraag en aanbod lijkt me dan in ons voordeel
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

iedereen bedankt voor de reacties, twijfel nog sterk tussen de 1D en een D700 (Nikon) en inderdaad bij Art & Craft heb ik tot hiertoe ook de goedkoopste 1 D III gevonden voor 2699, is nog goedkoper dan Foka Rotterdam, de garantie maakt het geen verschil tussen B en NL want de pro camera's hebben daar ook 2 jaar garantie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
            JA IK WIL !!

Voor insiders :
            Value is what a damn fool will pay for it ? Van acoleyen tew dekenstraat ?

Van alle canon body's die ik ooit in mijn bezit (handen) heb gehad is de 1D mark III tot nu toe beste. Super snel, super af, zoeker, body en last but not least beste individuele pixel

Heb 1D mark IV besteld en dan gaat oftewel 5D mark II of 1D mark III in verkoop. Wil eerst kwaliteit sensor mark IV afwachten.
            We all go a little mad sometimes. Haven't you?
            Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
              JA IK WIL !!

Natuurlijk heb je daar gelijk in, maar als ik een nieuwe 1dIII kan kopen voor ongeveer 2100 Euro Ex BTW dan ga ik zeker geen 2000 Euro voor een 2e hands geven zonder faktuur

Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Wacht tot de 1dIV in de handen van de eerste pro's vallen. Dan zakken de tweedehandsprijzen wel.
                De prijzen die je nu vind zijn hoog omdat sommige eigenaars hun nieuwe nog niet hebben, en de oude nog nodig hebben, dus ze hebben tijd, ...laat ze maar bieden...-gedachtengang.
                Ik heb wel al vele 'zotten' zien overbieden op bepaalde toestellen, maar dikwijls bedenken ze zich.

Comment

Working...
                X