Re: ik weet goed wat ik wil fotograferen maar met welke camera?
Ik fotografeer al sinds 2004 met een Panasonic Lumix DMC-FZ-10. Al veel foto's genomen (ik vermoed ergens tussen de 15.000 en 20.000 clicks als het al niet meer is). Weer (regen en zo [één keer liep mijn focus vast doordat er een beetje water in het systeem gedrongen was, maar na een dagje drogen werkte alles weer zoals het moet]), veel stof en zand weerstaan; al een aantal keer onzacht in aanraking gekomen met rotsen of muurtjes (maar nog nooit gevallen) en alles werkt nog perfect (enkel een beetje stof in mijn lens, maar daar zie ik op mijn foto's niets van).
Misschien is de Panasonic Lumix DMC-FZ35 (FZ38) iets voor jou? Binnen je budget en uitgerust met een schitterende Leica-lens en een groot zoombereik. Of de bouwkwalitiet en duurzaamheid nog hetzelfde is als bij mijn toestel weet ik niet, maar als je geen gekke toeren uithaald met je camera moet je er toch minstens 5 jaar (zonder kosten) mee verder kunnen...
Mvg
Oorspronkelijk geplaatst door troebele snapshot
Bekijk bericht
Misschien is de Panasonic Lumix DMC-FZ35 (FZ38) iets voor jou? Binnen je budget en uitgerust met een schitterende Leica-lens en een groot zoombereik. Of de bouwkwalitiet en duurzaamheid nog hetzelfde is als bij mijn toestel weet ik niet, maar als je geen gekke toeren uithaald met je camera moet je er toch minstens 5 jaar (zonder kosten) mee verder kunnen...
Mvg
Comment