Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Special deal" ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• "Special deal" ??

Weet er iemand waarom er op de site van foto Rubbens, 2 verschillende prijzen staan bij de Nikon D90? de gewone prijs 759€ en dan heb je wat verder dezelfde D90 met het enige verschil dat er "special deal" bijstaat en die kost 679€ ??
    Ik heb al een mail gestuurd naar Rubbens, maar ze zeggen alleen dat het alle 2 identieke toestellen zijn, en voor de rest geen uitleg.
    Heeft iemand hier al ervaring mee, of een idee?
    Alvast bedankt
    Bart

Re: "Special deal" ??

Heb daar bij Rubens op die manier een lens gekocht. Had ook gebeld om uitleg te vragen. Identiek hetzelfde product dat ze in grote hoeveelheden aankopen en daardoor betere voorwaarden kunnen geven, was hun uitleg.
    Met de lens is in elk geval niets mis.
    Flickr

Comment

Ik zou me daar niet in verdiepen en de goedkoopste bestellen.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Misschien is de goedkoopste van de grijze markt.
        Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

Comment

ik heb het daar ook eens gevraagd.
          en ze zeiden me dat het een partij is die ze aan een veel betere prijs kunnen verkopen, om te kunnen concureren met de nederlanders( oa konijnenberg)
          11-300mm
          jeff heylen

Comment

Vaak zijn dat kits die ze uit elkaar trekken. Dus zij kunnen korting krijgen op een kit en verkopen de dan vaak witte dozen apart verder.
            Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankyboy yang Bekijk bericht
              Misschien is de goedkoopste van de grijze markt.
              Maar zelfs die camera's zijn gewoon zwart.....
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sep Bekijk bericht
                ik heb het daar ook eens gevraagd.
                en ze zeiden me dat het een partij is die ze aan een veel betere prijs kunnen verkopen, om te kunnen concureren met de nederlanders( oa konijnenberg)
                Concureren met konijn? ..met die "special deal" staan ze zelfs 41€ goedkoper, bij konijn kost hij 720€. Daarom dat ik het zo verdacht vond.
                Alé, het is dus te vertrouwen
                Iedereen bedankt !
                ps: komen er in zo'n zaken als konijn of rubens ook promoties of solden rond de feestdagen zoals andere winkels? of maakt dat niets uit wanneer je daar koopt.
                Last edited by Dizze; 7 november 2009, 09:35.

Comment

Kit of een uiteen getrokken kit ,als de één 679€ kost en de andere 759€ moet er toch wel ergens iets inzitten want anders gaan ze die van 759€ nooit kunnen verkopen aan een normale mens.Je kan eens vragen hoeveel stuks ze er van beiden hebben
                  Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Comment

Foto Rubens is een bekende zaak, en dus zeker te vertrouwen.
                    Koop gewoon de goedkoopste kit.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Ik heb vorige week die D90 specia

Comment

Ok, 'k was nog niet uitgesproken.

Ik heb dus vorige week die special deal D90 gekocht en die zit in een gewone originele doos met alles erop en eraan. De uitleg bij mij was dat ze de andere prijs laten staan om duidelijk te maken dat het een speciale prijs is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Horseshoe Bekijk bericht
                          Ok, 'k was nog niet uitgesproken.

Ik heb dus vorige week die special deal D90 gekocht en die zit in een gewone originele doos met alles erop en eraan. De uitleg bij mij was dat ze de andere prijs laten staan om duidelijk te maken dat het een speciale prijs is.
                          Dan denk ik dat ik hem daar ook ga kopen, als de "special deal" niet verlopen is natuurlijk !
                          Bedankt !

Comment

Bij Studio 73 is dat ook het geval met die special deal. (zelfde groep van winkels?)
                            Ik heb er mijn 70-300VR gekocht en die was niet te onderschijden van een niet special deal hoor ook de doos is indentiek.
                            Toen zat er ook een prijsverschil op van rond de €40 met konijn, ik kan ze alleen maar aanmoedigen van mij mogen ze supper special deals maken.
                            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
                            X