Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

focus knop Nikon D300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• focus knop Nikon D300

heeft iemand ook last van de ongelukkige plaats van de focusknop links onder de camerabody? Het is te makkelijk de knop per ongeluk op C of op M te plaatsen. Het is heel irritant en het kan grote gevolgen hebben als men niet eraan denkt en/of de stand van de knop controleert.
    gr. Kati

Re: focus knop Nikon D300

Het is niet de plaats, maar de stand van de schakelaar. Op mijn analoge Nikons heb ik nooit last van dit probleem gehad, maar vanaf de D70.........

Een grip gebruiken op de D300 geeft verbetering.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Re: focus knop Nikon D300

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Het is niet de plaats, maar de stand van de schakelaar. Op mijn analoge Nikons heb ik nooit last van dit probleem gehad, maar vanaf de D70.........

Een grip gebruiken op de D300 geeft verbetering.
      En ik maar denken dat het aan mij ligt. Overigens geeft de grip (voor mij) niet het gewenste resultaat. Ik heb al een aantal maal staan onderzoeken wat er nu aan de hand is. De allereerste keer dacht ik dat het aan de lens lag, autofocus deed niks. Na een aantal maal weet je het wel, maar het blijft idd lastig. Mss heeft Nikon op de nieuwe D300S een zwaarder verstelbaar knopje gemaakt.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Working...
      X