Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is die d50 waar ik een bod opgedaan heb iets de body zelf warschijnlijk wel maar de lens is die ook goed?
Dat is een lensje waarvan je je niet teveel moet voorstellen, op F8 zijn er redelijke foto's mee te maken, maar iedere vorm van groothoek ontbreekt.....
Wel even opmerken dat op een D50 oude lenzen alleen maar handmatig scherpstellen.
Dus die oude lenzen van jou gaan niet echt in je voordeel werken moesten ze van Nikon zijn.
Wel even opmerken dat op een D50 oude lenzen alleen maar handmatig scherpstellen.
Dus die oude lenzen van jou gaan niet echt in je voordeel werken moesten ze van Nikon zijn.
een d50 heeft een ingebouwde scherpstel motor dus is perfect bruikbaar voor alle lenzen...
de lens die je daar vernoemt, is geen ideale lens voor de D50, is eigenlijk een kitlensje voor analoge toestellen... Ding af op de prijs, koop zonder die lens, max 200
en koop een 18-50mm lensje erbij
die moet je voor een goeie 50€ vinden... zet hier op BD evenuteel een advertentie bij gezocht...
Ik heb een bod gedaan op een Nikon D50 met Nikon AF 35-80mm en nog wat sd kaartjes erbij en draagriem en dergelijke voor 230 mag ik hem komen halen is dit wat als beginner.
PS ik heb photoshop CS4 op mijn pc draaien dus ik denk dat het aan software niet zal liggen
Ik zou het niet doen
Dat objectief heb je quasi niks aan. En om nou 230 te lappen voor die body gaat nogal erg ver vind ik.
Nikon D50 met Nikon AF Nikkor 35-80 mm (1:4-5,6 D)
Toestellen in zeer goede staat. Geen beschadigingen, geen krassen op de lens.
Incl. :
* originele oplader MH-18a
* originele Nikon EN-EL3a Lithium-Ion batterij
* originele verpakking, dokumenten en dokumentatie
* SanDisk SD 128 Mb geheugenkaart
* originele Nikon draagriem
* software
Als ik hier al mee kan starten en dan uitkijk naar zoon andere lens. (merk type)
die lens die ik er dan nu bijkoop kan ik eventueel wel verkopen achteraf.
- 128mb is echt exteem weinig, kan je 40 foto;s mee maken ofso > uitbreiding is dus zeker vereist (4gb is 30 euro ofso)
- 35-80 F4-5,6 is bijzonder lichtONsterk en bovendien een erg vreemd zoombereik wat je later misschien nog voor hooguit 10 euro kan verkopen...
De body is aardig, maar of het 230 euro waard is??
Comment