Zijn er mensen hier die nog de nieuwe camrera van nikon de filmcamera F6 hebben of gebruiken is geen goedkoop ding hoor kost 2500 euro
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon f6
Collapse
X
-
-
Re: Nikon f6
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtZijn er mensen hier die nog de nieuwe camrera van nikon de filmcamera F6 hebben of gebruiken is geen goedkoop ding hoor kost 2500 euro... dus voorlopig nog geen F6, te duur ... de 1v is ook een heel indrukwekkende camera en voor mij handiger naast een 1D
Last edited by Silver Roller; 28 oktober 2009, 23:46.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk berichtHeb gisteren nog eentje te koop gezien in nieuwstaat (volgens het zoekertje) ... hoogste bod was 500 ... zoekertje is weg ... ooit moet er nog eentje komen voor in de kast maar dan met de booster ... staat anders een beetje lullig naast zijn F5 broertje, mijn laatste aanwinst ... deze laatste zat in een totaalpakket van 2 stuks met toebehoren, dus eentje moet terug buiten ... de F5 is een heel indrukwekkend stukje techniek alleen vind ik de bediening niet zo handig, zal aan mijn Canon-misvorming liggen... dus voorlopig nog geen F6, te duur ... de 1v is ook een heel indrukwekkende camera en voor mij handiger naast een 1D
veel tweede handse zal je niet vinden denk ik en als je ze vind heel duur , heb gelezen dat de camera gemaakt is in 2004 en in 2006 een update
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtja maar de F6 word nog nieuw verkocht he
veel tweede handse zal je niet vinden denk ik en als je ze vind heel duur , heb gelezen dat de camera gemaakt is in 2004 en in 2006 een update
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk berichtInderdaad nog nieuw te koop , 1895 zonet nog gelezen ... maar de productie zou begin 2008 toch definitief gestopt zijn ... tweedehands lukt het aan 7-800 Euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtZouden ze dan helemaal stoppen met de productie van manuele camera,s
There was a rumor a month ago that Nikon will stop producing the F6 model. According to this forum entry, Nikon Germany made an official statement (no link provided) that the Nikon F6 will stay in production. Quick Nikon F6 inventory check: B&H is out of stock, Adorama does not have it listed at all […]
Comment
-
-
Heb de productielijn begin 2008 zelf gezien en op mijn vraag hoe lang men hier mee nog door gaat was het antwoord als een schot voor open doel: tot de F-7 er is.Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtZouden ze dan helemaal stoppen met de productie van manuele camera,sNikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtVolgens mijn is een F6 net zo manueel als een D3 van M tot P alleen zit de sensor op zo'n rolletje dat je er uit haalt en weer een nieuwe er in stopt..Last edited by koen1950; 28 oktober 2009, 15:05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtde camera is indentiek aan de D2h en D2xNikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtZit er dan een grip aan de F6 tegenwoordig? Heel ander prismahuis en de de F6 was zijn tijd ver vooruit, want deze had al de 'niet verliesbare" dopjes voor de 10pin- en flitsaansluiting, die digitaal pas bij de D3/300 werden ingevoerd.
dat is hem
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtdat is hemNikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtnee, dat is 'm + grip en die kan er gewoon af.
Comment
-
Ach nu weet ik waar dat wieltje op mijn grips voor dient! Die kan er weer af! ;-)
Heeft hier eigenlijk iemand een F6? Ik heb dan wel 2 F100's, maar als ik zoveel zou geven aan een film camera dan zou het toch wel minstens middenformaat of met een rode stip zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jantjen Bekijk berichtAch nu weet ik waar dat wieltje op mijn grips voor dient! Die kan er weer af! ;-)
Heeft hier eigenlijk iemand een F6? Ik heb dan wel 2 F100's, maar als ik zoveel zou geven aan een film camera dan zou het toch wel minstens middenformaat of met een rode stip zijn denk ik.
Comment
Comment