Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha 200 doet vreemd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sony Alpha 200 doet vreemd

    Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
    uiteindelijk een leuke a200 body gevonden, voor niet al te duur, incl. accu´s, lader, en wat CF/kaartjes erbij, voor om en nabij de 200 euri..

    for the time being, heb ik hem gekocht, en toen viel op, hoezeer mijn ´ouwe´ a200 eigenlijk versleten was.. was mij nooit zozeer opgevallen, maar als je een wat ´nieuwere´ vasthebt, valt eea gewoon op..
    Goeie keuze vind ik (aangezien je er tevreden van bent, zou je gek zijn honderden meer uit geven), en je hebt inderdaad meteen wisselstukken .
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #17
      Re: Sony Alpha 200 doet vreemd

      Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
      Goeie keuze vind ik (aangezien je er tevreden van bent, zou je gek zijn honderden meer uit geven), en je hebt inderdaad meteen wisselstukken .
      het werd idd TE duur.. veel verliezen op mijn minolta-sony materialen, lenzen etc, en dannog FIKS moeten investeren in degelijk canon-glaswerk..

      mss later...., voor nu, nog een onmogelijkheid.. de schoorsteen moet ook blijven roken, en ik heb nog wat opdrachten staan, die vervuld moeten worden, daar kan ik niet onderuit..beloofd is beloofd..

      deze alpha is in absolute nieuwstaat, en eigenlijk een koopje..

      heb nog wat 4GB en 8Gb/kaartjes erbij gekregen, is altijd mooi als backup.. (en een paar extra accu´s is nooit weg!)

      Comment


      • #18
        Re: Sony Alpha 200 doet vreemd

        Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
        het werd idd TE duur.. veel verliezen op mijn minolta-sony materialen, lenzen etc, en dannog FIKS moeten investeren in degelijk canon-glaswerk..

        mss later...., voor nu, nog een onmogelijkheid.. de schoorsteen moet ook blijven roken, en ik heb nog wat opdrachten staan, die vervuld moeten worden, daar kan ik niet onderuit..beloofd is beloofd..

        deze alpha is in absolute nieuwstaat, en eigenlijk een koopje..

        heb nog wat 4GB en 8Gb/kaartjes erbij gekregen, is altijd mooi als backup.. (en een paar extra accu´s is nooit weg!)
        Met wat geluk heb je op deze terug VEEEEEEEl clicks

        Veel plezier ermee!

        Comment


        • #19
          Re: Sony Alpha 200 doet vreemd

          Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
          Met wat geluk heb je op deze terug VEEEEEEEl clicks

          Veel plezier ermee!
          morgen gaan we 't antwaarpse' onveilig maken...moet er om ongeveer 10 uur zijn, wordt vast een hele leuke dag..

          Comment

          Working...
          X