Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D90 + objectieven voor maar €660???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D90 + objectieven voor maar €660???

    Ik heb op een bepaalde verkoopsite volgende advertentie zien staan
    NEW D90 DX-formaat digitale SLR Camera Body
    Nieuwe AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED
    Nieuwe AF-S DX VR Zoom-Nikkor 55-200mm f/4-5.6G IF-ED Lens
    Dit alles voor maar €660 met twee jaar garantie, vond dit zo raar dat ik de verkoper heb gecontacteerd of dit wel juist is en kreeg volgend antwoord
    Hallo en bedankt voor contact me .. right now i am gevestigd in Engeland voor enkele maanden met mijn hele familie, een beetje bussines hier .. dus als je wilt kopen deze camera zal ik het sturen van hier met TNT ... Ik hoop dat wij instemmen met deze deal sluiten, omdat ik wat extra geld nodig hebben deze maand een auto hier kopen ...
    de camera is nieuw, 2 jaar garantie en wordt geleverd met alle accessoires inbegrepen.
    de prijs voor de camera is 660 euro.
    dank en hoop van u te horen binnenkort.!
    Nu is mijn vraag wat vinden jullie, kan ik beter passen of toch deze kopen maar hoe kan ik beste controleren of het hier niet om gestolen waar gaat of dat ik geld stort en niks terug krijg of via rembours geen leeg pakket heb.

    Graag jullie mening/ervaring hieromtrent

    Heb al materiaal in de VS aangekocht(via ebay) en deze was positie
    My favo; David Lachapelle

  • #2
    Re: D90 + objectieven voor maar €660???

    mmm ik weet zo niet.
    Ik heb een tijdje geleden toen ik aan het zoeken was naar een 2de hands 5D een bijna identieke mail gekregen. Deze verkocht hem voor slechts 500€.
    Ik vertrouwde dit niet echt en heb er dan ook verder geen gehoor aan gegeven.
    De uitleg was dat het om een persoon ging die in België woont maar een Engelsman is die ook nog in Engeland werkte (?). Hij had ook geld nodig om daar een auto te kopen..
    Alles ging dan ook vanuit Engeland verstuurd worden.

    Zou wel eens kunnen dat het om dezelfde persoon gaat die wat "easy money" wil verdienen.
    Het is natuurlijk ook mogelijk dat mijn vermoedens er compleet naast zitten, maar de verhalen klinken mij echt wel iets te gelijkaardig om toeval te zijn.

    Mvg,
    SB
    Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

    Comment


    • #3
      Re: D90 + objectieven voor maar €660???

      Niet doen!

      Als je betaald ben je zeker en vast je geld kwijt en heb je geen camera.
      Dus afblijven is de boodschap.
      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

      Comment


      • #4
        Re: D90 + objectieven voor maar €660???

        je moet het gewoon niet doen. bij twijfel niet oversteken, als het te mooi klinkt om waar te zijn, dat is het wellicht ook niet waar. Nog even doorgaan?

        Het is heel moeilijk te controleren of het om gestolen goederen gaat, als iemand een aankoopbewijs heeft dan is dat al iets.
        Als iemand je een baksteen opstuurt ipv de camera ben je je geld kwijt.

        Comment


        • #5
          Re: D90 + objectieven voor maar €660???

          Is zo kan beter €2-300 meer opleggen maar met één objectief en zeker zijn dat ik iets heb, was mijn gedacht ook, maar is toch verlijdelijk.

          Oorspronkelijk geplaatst door SBe Bekijk bericht
          Zou wel eens kunnen dat het om dezelfde persoon gaat die wat "easy money" wil verdienen.
          Idd klinkt hetzelfde, ga de betreffende site eens contacteren hieromtrent, kunnen zij eens nagaan of het geen fake adv is.
          Heb die persoon zijn mail/naam eens opgezocht maar er is niks van te vinden.
          My favo; David Lachapelle

          Comment


          • #6
            Re: D90 + objectieven voor maar €660???

            Oorspronkelijk geplaatst door belsion Bekijk bericht
            Graag jullie mening/ervaring hieromtrent
            Pure oplichting. Geld zal via Western Union moeten over gemaakt worden en daarna hoor je niet meer, tenzij ze er zeker van zijn dat je nog extra geld zal overmaken om de camera vrij te krijgen bij de douane.

            If it sounds to good to be true it probably is!
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: D90 + objectieven voor maar €660???

              vergeet het, geld kwijt!

              uit de 2de quote die je zelf post alleen al
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: D90 + objectieven voor maar €660???

                Weer 1 of andere Nigeriaan... niet op ingaan hoor.
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                Comment


                • #9
                  Re: D90 + objectieven voor maar €660???

                  toen ik mijn Fuji S5 Pro verkocht heb ik ok zon rare gehad " ik ben dokter "en ik geef direkt 200 euro meer op de prijs die jij vraagt enz...heb dan maar niet gereageerd op deze want vond da verdacht.........dus opletten geblazen....
                  Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

                  Comment


                  • #10
                    Re: D90 + objectieven voor maar €660???

                    Zo vind je regelmatig vragen over gelijkaardige aanbiedingen hier op BD je gelooft er toch zelf niet in hoop ik.
                    Steeds word er spul te koop aangeboden aan een prijs dat niet kan, steeds zit de aanbieder in het buitenland.
                    Koop er eens een dan weet je direkt dat het om pure oplichterij gaat, ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die in zoiets trappen.
                    Hier nog zo eentje.http://forum.belgiumdigital.com/f9/l...en-274484.html
                    Last edited by Sus; 11 oktober 2009, 13:00.
                    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                    Comment


                    • #11
                      Re: D90 + objectieven voor maar €660???

                      kben op 2dehands al een advertentie tegengekomen over een canon 1d mk IIn met 16-35 f2.8 mk1, en het antwoord dat ik kreeg was in dezelfde vorm. pure oplichterij dus :d

                      Comment


                      • #12
                        Re: D90 + objectieven voor maar €660???

                        Overigens vind men niet alleen met fotografie zo een aanbiedingen terug zelfs met huizen proberen ze u op te lichten.
                        Ze bieden zelfs meer dan dat je er zelf voor vraagt, ga je er op in dan is uw bezit voor je het weet aan iemand anders doorverkocht.
                        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                        Comment


                        • #13
                          Re: D90 + objectieven voor maar €660???

                          If it is too good to be true..................it is too good to be true !!!
                          trap er niet in !!



                          Glenn
                          Mijn site...
                          vandaelefotografie.be
                          * BD0916BE *

                          Comment

                          Working...
                          X