Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lage prijzen ?????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lage prijzen ?????

    iemand hier al eens iets van gehoord of gezien ?
    super lage prijzen (nikon D300 680 us dollar)

    SELMU.COM - Contact us for any business inquiries


    Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

  • #2
    Re: lage prijzen ?????

    Stort de €680 maar op mijn rekening en resultaat is voor jouw hetzelfde......
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: lage prijzen ?????

      Het is toch duidelijk:

      Our company is one of the biggest electronical companies in the world.we have international check and connect with many other reputed companies. We have good credit grade and reputation. I am sure you are wise to choose our company.

      Amai, hun engels is om te bleiten
      Doen zou ik zeggen
      BD0723BE

      Comment


      • #4
        Re: lage prijzen ?????

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Stort de €680 maar op mijn rekening en resultaat is voor jouw hetzelfde......
        Voor 600€ bezorg ik je misschien, ooit, als ik het niet vergeet zo'n toestel....

        Comment


        • #5
          Re: lage prijzen ?????

          heb er net vier besteld...afwachten maar.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: lage prijzen ?????

            Wat een domme antwoorden..
            Is dit nu te betrouwen of niet?
            Ik vraag me dat wel af..
            Want een Canon 5D mark II voor 1100€ is echt wel geen geld!
            Als dit te betrouwen is, is dit wel een deftige site!
            Het enige nadeel is dan mss de garantie


            Grts
            Yannick Desmet 2021
            yannickdesmet.com

            Comment


            • #7
              Re: lage prijzen ?????

              Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
              Wat een domme antwoorden..
              wel geen geld!
              wel of geen geld?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: lage prijzen ?????

                Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                Wat een domme antwoorden..
                Is dit nu te betrouwen of niet?
                Ik vraag me dat wel af..
                Want een Canon 5D mark II voor 1100€ is echt wel geen geld!
                Als dit te betrouwen is, is dit wel een deftige site!
                Het enige nadeel is dan mss de garantie


                Grts

                Ik heb ook een bedrijfje maar dan in Nigeria. De website is nog niet online en het bankrekeningnummer werkt nog niet maar bij mij kost de Canon 5D mark II maar 900euro. Als je wil mag je cash komen betalen, ik woon in Mechelen. Bij ontvangst van het geld kan ik U een betalingsbewijs bezorgen uitgeschreven en ondertekend door mijn Nigeriaanse partner. De goederen worden binnen de vijf werkdagen vanuit Nigeria verscheept.
                NicoSansen.com - FLICKR

                Comment


                • #9
                  Re: lage prijzen ?????

                  hey,

                  is eind vorig jaar ook zo'n site, ik dacht een site in de UK van het net gehaald.
                  Geld storten, en .......... weg geld. Niks goederen ontvangen. (alléz ik heb me niet laten vangen hoor.
                  Een uv-filterje van 25 euro in plaats van 50 bij de fotoboer om de hoek, kan je op zo'n site bestellen. Krijg je je filtertje niet. Alléz jammer 25 euro weg maar geen drama.

                  Alléz een klein beetje bij de les blijven hé. Goederen aan halve prijs, dat kan niet.

                  Allé prijzen staan al zo scherp op de gekende en betrouwbare sites die hun naam verdiend hebben. Door hun lage prijzen en service.

                  Laat je niet kisten door nog lagere prijzen.

                  Greetzzzz

                  Krisss
                  www.kris-sinnaeve.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: lage prijzen ?????

                    Staat NU op www.marktplaats.nl ,... Canon Eos 1D Mark III = 700 Euro !!!
                    noemt zich Johannes van der Bongch uit Nijmegen,
                    maar werkelijke naam is Samuel Sanchez.
                    Had 2 weken terug een aanbod van Canon Eos 1DS mkIII voor 1200 Euro.
                    Bij reaktie krijg je volgende e-mail :
                    Hi,
                    Are you interested in buying my Canon EOS 1D Mark III 10.0 Megapixel ? The price for my Canon is 700 € all included. My Canon EOS 1D Mark III 10.0 Megapixel is new, in excellent condition and I am the first owner, everything is OK.Now I am in London / Uk, because here is my family and my university.

                    I want to sell my product because I need money for finish the university.The item is new in box with 12 months of international warranty.
                    Here's how I go about the delivery and payment for the product is delivered through the company Chronopost and also give the opportunity to inspect the product before receiving payment for it.
                    I will explain step by step how this will work.
                    A. First you have to send me your shipping information (your name and address).
                    1. After receiving your shipping information, go to a delivery company Chronopost location and leave the product in your name and address as the receiver.
                    2. Chronopost check the product also the legal papers to see that all is well with him.
                    B. You will receive a notification of Chronopost as a confirmation that the product is in its custody, and also that the product has been tested.
                    1.Chronopost verify the transfer of money, and if everything is in order, will deliver the product to your door.
                    2. After you receive the product and you will be completely satisfied with it, Chronopost to give instructions to release the payment information to me so I can collect my money.
                    C. If for any reason, you will not be satisfied with the product, you will return to the product without charge Chronopost.
                    I will pay for shipping and the amount of transfer!!
                    Please answer me as soon as possible with your full name, address and I will start the operation a.s.a.p.Delivery: 2 days. I look forward to sending detaills like this:
                    Name:
                    Surname:
                    Address:
                    City / State:
                    Postal Code:
                    Country:

                    If you are interested please answer me so that we can make for a good transaction!

                    PS: I attached in e-mail my pictures with the product!
                    Thank you and I`m waiting your reply,
                    Martin
                    .................................................. .........
                    Canon EOS 1D Mark III 10.0 Megapixel
                    Canon EOS 1D Mark III 10.1 Megapixel camera in NEW condition
                    You will also recieve the following accessories you see on the picture :
                    Wide Neck Strap
                    Battery Charger LC-E4
                    AC Adapter Kit ACK-E4
                    Battery Pack LP-E4
                    USB Cable
                    Video Cable VC-100
                    CD Software and Instruction Manual not open

                    PS: Cronopost is een koerierdienst in Frankrijk, Belgie en Luxemburg

                    Comment


                    • #11
                      Re: lage prijzen ?????

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                      Wat een domme antwoorden..
                      Is dit nu te betrouwen of niet?
                      Ik vraag me dat wel af..
                      Want een Canon 5D mark II voor 1100€ is echt wel geen geld!
                      Als dit te betrouwen is, is dit wel een deftige site!
                      Het enige nadeel is dan mss de garantie


                      Grts
                      En ik die dacht dat domme vragen niet bestonden...

                      Sorry, maar wat denk je zelf, misschien brengt Sinterklaas binnenkort eentje mee van Nigeria.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • #12
                        Re: lage prijzen ?????

                        Vier dingen die zulke sites gewoonlijk verraden als fraudulent

                        1. Slecht taalgebruik (Engels)
                        2. Weinig of geen referenties/reclame
                        3. Bonafide E-shops maken doorgaans geen gebruik van webbased mail- en/of chatapplicaties (YTahoo, MSN, Hotmail,...)
                        4. Absoluut onrealistische prijzen

                        De moto's zijn gewoonlijk een wegevertje, of dacht je echt een Yahama 1900cc voor 1600.00$ (ca. 1200.00€) op de kop te tikken? Dan beloven ze er waarschijnlijk nog 'free shipping' bij.
                        Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

                        Comment


                        • #13
                          Re: lage prijzen ?????

                          Sommigen verdienen echt om opgelicht te worden, amen.

                          Elke week is er een bericht als bovenstaande te vinden en steeds weer moet er geantwoord worden: nee, wegblijven en ook: als het te mooi is om waar te zijn is het ook te mooi om waar te zijn.

                          Een beetje logisch blijven he gasten en de grijze masse eens gebruiken.

                          Comment


                          • #14
                            Re: lage prijzen ?????

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                            Wat een domme antwoorden..
                            Is dit nu te betrouwen of niet?
                            Ik vraag me dat wel af..
                            Want een Canon 5D mark II voor 1100€ is echt wel geen geld!
                            Als dit te betrouwen is, is dit wel een deftige site!
                            Het enige nadeel is dan mss de garantie


                            Grts
                            Nee, ze staan met u voeten te spelen hier, bestel maar. Perfect veilig.

                            Comment


                            • #15
                              Re: lage prijzen ?????

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                              Wat een domme antwoorden..
                              Is dit nu te betrouwen of niet?
                              Ik vraag me dat wel af..
                              Want een Canon 5D mark II voor 1100€ is echt wel geen geld!
                              Als dit te betrouwen is, is dit wel een deftige site!
                              Het enige nadeel is dan mss de garantie


                              Grts
                              Wat denk je zelf?
                              Weet je al wie sinterklaas is en de kerstman?
                              Als er zo een lage prijzen worden gevraagd weet je toch al genoeg zeker, zou je er zelf ene durven bestellen ik denk het niet.
                              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                              Comment

                              Working...
                              X