Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijs 400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• prijs 400D

ik doe mijn oud toestel, 400D weg wegens aankoop nieuw model, maar ik heb geen idee wat ik ervoor moet vragen.
    het toestel is 2 jaar oud en is nog goed bruikbaar.
    ik heb geen idee hoeveel clicks ik heb, denk rond de 20.000 maar waarschijnlijk wel meer.
    ik doe er ook kitlens bij, extra batterij, allez de hele rampetam dus.

wat kan ik vragen?

Re: prijs 400D

Oorspronkelijk geplaatst door greetgraat Bekijk bericht
    ik doe mijn oud toestel, 400D weg wegens aankoop nieuw model, maar ik heb geen idee wat ik ervoor moet vragen.
    het toestel is 2 jaar oud en is nog goed bruikbaar.
    ik heb geen idee hoeveel clicks ik heb, denk rond de 20.000 maar waarschijnlijk wel meer.
    ik doe er ook kitlens bij, extra batterij, allez de hele rampetam dus.

wat kan ik vragen?
    In de Carrefour staan er nog nieuwe te koop voor meer dan 400 EUR
    De originele kitlens is m.i. weinig waard, de veel betere IS versie is nu voor minder dan 100 EUR te vinden

Ik heb mijn body 3 jaar geleden 600 EUR betaald, zelf zou ik er 200 voor vragen, maar voor dat geld hou ik hem bij want het is een ideaal compact en licht 2e toestel

Comment

300 € voor een kitje?
      misschien beter bijhouden als backup?
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Hey,

Inderdaad, ik zou hem ook bijhouden als reserve, die camera gaat nog jaren mee ... of het moest zijn dat je die 200 à 300€ echt nodig hebt ...

groeten
        Groeten

Comment

Ik heb ook een 400D en ga me een nieuw toestel aanschaffen maar zal de 400D zeker niet wegdoen. Wat je er nog voor krijgt zal niet de moeite zijn en zoals reeds gezegd is het een licht en compact toestel ideaal als back-up. Alleen heb ik nog grootte twijfels of koop ik een 5DII of de komende nieuwe 7D? Ik doe meestal natuur (landschap, macro) en af en toe een sportmanifestatie (veldrijden, motorcross, atletiek). Mijn huidige lenzen vormen geen enkel probleem, zijn allen EF lenzen. Misschien enkele tips van de meer ervaren kenners 5DII of 7D?
          Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
          Mvg, Jacky P.

Comment

Aan greetgraat,
            Bijhouden, je weet nooit dat je nieuw in herstelling moet (hopelijk nooit, maar...), dan heb je een reserve.

Aan jap1951,
            Best een nieuwe topic opstarten voor je vraag.
            Canon IXUS95IS + wenslijst

Comment

Working...
            X